וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקברי השיקה את מכשיר האנדרואיד "המאובטח בעולם"

27.7.2016 / 8:57

אחרי דגם ה-Priv היקר, בלקברי משיקה מכשיר בקטגוריית הביניים, עם מפרט סביר, מחיר נוח וכלי אבטחה מתקדמים במיוחד. "אנחנו לוקחים את הפרטיות של לקוחותינו ברצינות", הצהירו בעת ההכרזה על המכשיר החדש

יח"צ - חד פעמי

היצרנית, ששמה היה מזוהה פעם בעיקר עם עולם העסקים, עושה ניסיון נוסף להציל את עצמה ולבלוט בשוק הסמארטפונים העמוס. חברת בלקברי הכריזה על השקת DTEK50, מכשיר האנדרואיד שלדבריה הוא "המאובטח בעולם". הסמארטפון משלב את יכולות האבטחה, הפרטיות והיעילות של בלקברי עם תג מחיר המכוון ללקוחות העסקיים והפרטיים. "אנחנו לוקחים את הפרטיות של לקוחותינו ברצינות. זו הסיבה שאנו גאים כל כך שיש לנו את פונקציות האבטחה והפרטיות במכשיר האנדרואיד החדש שלנו", אמר ראלף פיני, המנהל הכללי בחטיבת המכשירים של בלקברי. DTEK50 יהיה זמין לרכישה מוקדמת באתר בלקברי ואף צפוי להגיע גם לישראל בהמשך.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וממשק ייחודי של החברה הכולל את ה-HUB המציג את כל ההתראות מכל האפליקציות, המקלדת החכמה של החברה ועוד. ה-DTEK50 הוא מכשיר האנדרואיד השני של החברה (אחרי ה-Priv) והוא מצויד במסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD, מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית, מצלמה 8 מגה-פיקסל קדמית, ערכת השבבים סנאפדרגון 617 של קוולקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו- 16גיגה לאחסון. יש במכשיר סוללה בנפח 2,610 מיליאמפר-שעה ולפי המפרט המכשיר מתמקם בקטגוריית הביניים ולא בקטגוריית הפרימיום.

לטענת החברה, במחקר שנערך בקרב משתמשי האנדרואיד, מצאה בלקברי ש-50 אחוזים מאמינים כי המכשירים מאובטחים רק במידה מסוימת ורק אחד מתוך שישה משתמשי אנדרואיד לא מכיר את אפשרויות האבטחה של מערכת ההפעלה. מכשיר האנדרואיד החדש כולל הגנה ייחודית המתחילה כבר ברמת החומרה. הסמארטפון יצפין את כל המידע העסקי או האישי, לרבות תמונות, סרטוני וידאו ואנשי קשר. גם התוכנה שעברה התאמות של החברה, כוללת הגנה מפני נוזקות, יכולות גיבוי, מחיקה ושחזור נתונים, הצגה ושליטה על ההרשאות לאפליקציות ועוד. בלקברי מבטיחה לשחרר עדכוני אבטחה לאנדרואיד ביום בו גוגל משחררת אותם - הישג שיכלו לרשום לזכותם עד היום רק משתמשי נקסוס.

כאמור, המכשיר זמין כבר היום להזמנה מוקדמת מהחנות של החברה בכמה מדינות בעולם, במחיר של 299 דולרים (כ-1,150 שקלים). בהמשך הוא צפוי להגיע לישראל, ומחירו יתעדכן בהתאם לעלויות המס והמע"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסים לשרוד בשוק האנדרואיד. בלקברי DTEK50 ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully