וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפון 7 לא יושק השנה, אלא מכשיר עם שם אחר

אילן גלר

27.7.2016 / 9:42

המכשיר צפוי להגיע למדפי החנויות בארה"ב ביום שישי, ה-16 בספטמבר, ובשל השינויים המעטים שיחולו בו הוא ייקרא אייפון 6SE

צילום מסך

(בסרטון: הדלפה של המכשיר החדש לכאורה בלי שקע אוזניות)

אם אתם מחכים בקוצר רוח להכרזה על מכשיר האייפון החדש, תוכלו כעת לסמן על לוח השנה את השבוע המדויק בו תזכו סוף-סוף לראות אותו: לטענת המדליף הסדרתי והאמין לרוב איוון בלאס (evleaks), המכשיר צפוי להגיע למדפי החנויות בארה"ב ביום שישי, ה-16 בספטמבר. אירוע ההשקה המסורתי של אפל ייערך כנראה שבוע אחד לפני כן.

עדכון משמח פחות, אם כי צפוי, הוא שאפל עצמה מודעת לחלוטין לכך שהדגם שיגיע לחנויות השנה לא יהיה שונה באופן מהותי ממכשיר הדגל הנוכחי, האייפון 6S, וכנראה שהוא גם לא מצדיק מבחינתה את השם המחייב אייפון 7. לפי מקורות בשרשרת הייצור בסין, שמו הרשמי של מכשיר האייפון הבא יהיה iPhone 6SE, כראוי לדגם שיראה כמעט זהה לחלוטין לאייפון 6S הנוכחי.

לפי השמועות, בין השינויים המעטים שכן נזכה לראות באייפון 6SE נמצאת עדשת מצלמה משופרת, ואולי אפילו עדשה כפולה בדגם הפלוס (או הפרו) הגדול יותר, קווי אנטנה מינימליים ומעוצבים יותר בצדו האחורי של המכשיר, וכמובן הסרת כניסת האוזניות הסטנדרטית לטובת חיבור ה-Lightning ששימש עד כה להעברת מידע וטעינת הסמארטפון. עיצוב חדש לגמרי יגיע לפי השמועות והדיווחים רק בדגם של 2017, שיזכה לשם "אייפון 7".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראו דגמי האייפון 6SE השונים? נדע בעוד כחודשיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully