וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק הצילום הזה הוא אחד ממיזמי הקיקסטרטר המגניבים שתראו השבוע

אילן גלר

27.7.2016 / 10:00

במקום להוריד את התיק כולו מהגב כדי להשתמש בו, מחולק התיק לשני חלקים: האחד כולל את רצועות הכתף, וכבל המחובר לחלק השני - התיק עצמו. זה נראה הרבה יותר מגניב ממה שזה נשמע

אתר רשמי

כפי שכל צלם חובב ידע לספר לכם, תיק נוח ושימושי הוא אביזר חובה בעת שימוש במצלמות DSLR גדולות ויקרות. חלק מהצלמים מעדיפים תיקי גב, המאפשרים להותיר את הידיים פנויות בעת השימוש, אך החיסרון הברור הוא שחייבים להוריד את התיק בכדי לשלוף או להכניס לתוכו חפצים. התיק החדש של חברת Wolffepack, הוא אחד ממיזמי הקיקסטרטר המגניבים שראינו והוא פותר את הבעיה הזו באמצעות המצאה מבריקה.

במקום להוריד את התיק כולו מהגב כדי להשתמש בו, מחולק התיק לשני חלקים: האחד כולל את רצועות הכתף, וכבל המחובר לחלק השני - התיק עצמו. משיכה קלה בידית המותקנת ברצועה הימנית משחררת את התיק, כך שתוכלו למשוך אותו אליכם, להשתמש בו, ולתלות אותו מחדש על הגב. מנגנון התלייה המתוחכם אמור למנוע השתחררות מקרית של התיק, אך לאפשר משיכה קלה ומהירה כאשר אתם זקוקים למצלמה שלכם.

זו לא הפעם הראשונה שוולף-פק מייצרת תיק המצויד במנגנון שכזה, כך שלא מדובר בניסוי מסוכן אלא במוצר מוכח. בתוך התיק יש מקום למצלמה, עדשות, מחשב נייד בגודל 15 אינץ', וגם תא מיוחד לאחסון חצובה. המחיר עומד על כ-160 דולרים, עם הבטחה למשלוחים ראשונים כבר בתחילת חודש נובמבר הקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.
https://www.facebook.com/wallatech/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully