וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונה הזו הופכת בקבוקי פלסטיק לקייסים לסמארטפונים

אילן גלר

28.7.2016 / 6:13

בקבוקי הפלסטיק הישנים הופכים מול עיניכם לקייס צבעוני ומגניב עבור המכשיר שלכם באמצעות חשיבה מקורית ומדפסת תלת-ממד

מערכת וואלה!

ייתכן שאחת המהפכות הגדולות בתחום המחזור תגיע אלינו דווקא הודות להמצאה שפותחה על ידי חבורה של תיכוניסטים באיטליה, במסגרת פרויקט אחריות סביבתית שבו הם השתתפו. הצעתם כללה מכונה המסוגלת למחזר פסולת פלסטיק ביתית, ולהפוך אותה לקייסים מעוצבים למגוון מכשירי סמארטפון.

הם כלל לא חשבו שההמצאה הזו יכולה להפוך למציאות אך מענק שהם קיבלו, לאחר הזכייה בתחרות, אפשר להם להרכיב אב-טיפוס אמיתי אותו הם מקווים כעת למכור. המכונה ממחזרת את הפסולת על ידי הפיכתה לגרגירי פלסטיק זעירים, המוטענים לתוך מדפסת תלת-ממד, שמדפיסה קייס לבחירתכם מבין מגוון עיצובים, המתאימים למכשירי סמארטפון פופולריים כמו אייפון או סמסונג גלקסי.

בדגם האבטיפוס לא נדרש תשלום נוסף, ובקבוקי הפלסטיק שלכם הופכים למעשה מול עיניכם לקייס צבעוני ומגניב עבור המכשיר שלכם. מאחר ותהליך ההדפסה באמצעות מדפסת תלת-ממד אורך זמן רב, ודורש כמויות גדולות של חומר, סביר להניח כי דגם מסחרי ידרוש מכם תשלום נוסף, או הטענת המכשיר בכמות גדולה מאוד של פלסטיק.

בנוסף, המדפסת תדפיס מלאי מוכן וקבוע של קייסים מכל הסוגים, ולא תדרוש מכם להמתין שעות להכנתו של קייס חדש. עדיין מדובר בהמצאה מרשימה, שתוכל לשכנע צעירים רבים להתחיל ולמחזר פסולת, אם לא בכדי לשמור על כדור הארץ, אז לפחות כדי להגן על מכשיר הסמארטפון האישי שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מכונה שהופכת בקבוקי פלסטיק לקייסים. מערכת וואלה!
כל כך פשוט, כל כך אלגנטי וכל כך יעיל. המכונה שהופכת פסולת פלסטיק למגני סמארטפון./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully