וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר הזה יראה לכם בדיוק איפה נמצאים כל הפוקימונים בעיר

אילן גלר

28.7.2016 / 10:08

PokeVision יציג בפניכם מפה עדכנית של כל הפוקימונים בסביבתכם. האתר מתעדכן בדרך כלשהי ישירות מול שרתי המשחק, למרות שבהחלט לא מדובר בשירות רשמי

צילום מסך

להיט המובייל פוקימון גו כבר הספיק להפוך לאחד המשחקים המצליחים בהיסטוריה. הוא הצליח לגרום למאות אלפי שחקנים לצאת מביתם ולהסתובב ברחובות בחיפוש אחר פוקימונים חדשים. אבל המטלה הזו נעשית הרבה יותר קלה כשיודעים בדיוק לאן כדאי ללכת, וזה בדיוק מה שמציע אתר חדש בשם PokeVision שזוכה למיליוני מבקרים ביום. האתר עלה לאוויר לפני שבוע בלבד וכבר נעזרו בו עשרות מיליוני שחקנים.

PokeVision יציג בפניכם מפה עדכנית של כל הפוקימונים בסביבתכם. האתר מתעדכן בדרך כלשהי ישירות מול שרתי המשחק, למרות שבהחלט לא מדובר בשירות רשמי מטעם ניאנטק, מפתחת המשחק. כך תוכלו לאתר בכל רגע היכן נמצא הפוקימון הקרוב ביותר אליכם, או למצוא את הפוקימונים הנדירים ביותר שהופיעו בעיר ולצאת מיד למסע איסוף מהיר.

למרות שהאתר נראה כמו רמאות שמאפשרת להתקדם במשחק הרבה יותר מהר מכפי שמפתחיו התכוונו, האנשים שמאחוריו, שבינתיים לא מוכנים להיחשף בשמותיהם, טוענים דווקא שהם מעריצים את מותג הפוקימון עוד מאז שצפו בסדרת הטלוויזיה בשנות ה-90. "מטרתנו היא להעשיר את המשחק, לא להפוך אותו לקל מדי", הם מספרים. לדבריהם, PokeVision הוא פתרון לבאגים ולקריסות השרתים התכופות של פוקימון גו, והאתר הופך את חווית המשחק לטובה ומהנה הרבה יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הפוקימונים נמצאים וכמה זמן יש לכם להגיע לשם לפני שייעלמו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully