וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל החליפה את אימוג'י האקדח באקדח מים

2.8.2016 / 14:28

ענקית המחשוב האמריקנית תשחרר בחודש הבא את העדכון למערכת ההפעלה שלה לניידים, שיכלול מאה אימוג'ים חדשים וגם שינוי אחד עם מסר פוליטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקדח מים במקום אקדח רגיל - עד כמה זה באמת ישנה את המציאות האלימה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשברקע אירועי הירי הקשים בארה"ב ומתקפות הטרור באירופה, ענקית המחשוב האמריקנית, אפל, החליטה להחליף את אימוג'י האקדח הפופולרי באקדח מים ירקרק ותמים למראה. השינוי יחל בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה של אפל לניידים, iOS 10, שתושק בחודש הבא.

אקדח המים החדש צבוע בירוק וכתום, עם הדק לבן, והוא נראה תמים הרבה יותר מהאקדח הצבוע בשחור וכסף, שבמקרים מסוימים בארה"ב התפרש כאיום מפורש, כשנשלח לאנשים במסרון. האימוג'י החדש יופץ בספטמבר יחד עם מאה אייקונים חדשים, בהם גם דגל הגאווה וספורטאיות בתחומים שונים.

אפל הבטיחה כי בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה יהיו גם כמה עיצובים חדשים לאימוג'י פופולריים, אבל במקרה של האקדח ברור כי לא מדובר בשינוי קוסמטי בלבד. רצח השוטרים לפני כשבועיים, הירי בטקסס בשבוע שעבר, הטבח במועדון הגייז באורלנדו בחודש שעבר ועוד לא מעט אירועי ירי מדממים הפכו את הדיון סביב פיקוח על נשק לנושא חם במיוחד בארה"ב ונראה שאפל לא חוששת להביע עמדה.

לפני כחודש דיווחנו כי אפל, יחד עם מיקרוסופט, הצליחה להשפיע על ארגון יוניקוד העולמי (האחראי על אסדרת עולם האימוג'י) כדי להסיר אייקון של רובה, שהיה אמור להתווסף לרשימה הרשמית. בשל נוכחותה הבולטת בתחום הסמארטפונים זוכה להשפעה משמעותית על החלטות ארגון היוניקוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימוג'י הרובה שהוסר בחודש שעבר בהשפעת אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully