וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג רינג: הסמארטפונים היקרים ביותר בעולם

4.8.2016 / 6:47

רובם ממש לא מתקדמים כמו המכשיר המתקדם שאתם יכולים לרכוש ב-3,000 שקלים או פחות, אבל השימוש בחומרים איכותיים ויקרים, הרכבה בעבודה יד ועוד נצנצים שמוסיפים עליהם הופכים אותם למכשירים עם תג המחיר הגבוה ביותר בעולם

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: Vertu Signature Touch - וזה אפילו לא המכשיר הכי יקר שיש היום)

אם גם אתם חושבים שלהוציא כמה אלפי שקלים על סמארטפון זה מוגזם, כנראה שאתם לא קהל היעד של המכשירים האלה. כשמחפשים מכשיר חדש, רובנו נסנן את המבחן לפי תג המחיר אבל בצד השני של הסינון יש כמה שמחירם כה מרקיע שחקים שקשה להאמין שמישהו ישלוף את הארנק עבורם. בעוד אתם מתלבטים כמה נפח זיכרון אתם רוצים שהמכשיר שלכם יכיל יש כאלו המתלבטים כמה יהלומים להצמיד לסמארטפון. אלו הם ששת הסמארטפונים היקרים בעולם:

Goldvish Eclipse - יהלומים ועור תנין שחור

חברת Goldvish השוויצרית מתמחה ביצור טלפונים בעבודת יד, תוך הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים. אחד מהסמארטפונים האחרונים שהיא השיקה הוא ה-Eclipse היוקרתי שתוכנן מאפס על ידי החברה, בשונה ממכשירים אחרים של החברה, בהם היא לוקחת סמארטפונים קיימים ומצפה אותם ביהלומים, זהב וכל תוספת יוקרתית אחרת שעולה על דעתכם. ה-Eclipse הוא לא הסמארטפון המתקדם ביותר שניתן להשיג כיום, שכן הוא כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD בלבד, מערך צילום שכולל מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל. הוא מצויד ב-3 גיגה זיכרון RAM בלבד ו-64 גיגה לאחסון. משקלו עומד על 240 גרמים בציפוי היהלומים ועור תנין שחור. מחירו מתחיל ב-7,800 דולרים אבל הגרסה היוקרתית ביותר עולה 36,555 דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Vertu Signature Touch - גוף טיטניום

חברת Vertu נמצאת כבר שנים רבות בתחום יצור הסמארטפונים היוקרתיים. בספטמבר 2015 היא השיקה את Signature Touch, דור ההמשך למכשיר שהשיקה בשנת 2014 הכולל גוף טיטניום בדרגה 5 וציפוי עור יוקרתי. המכשיר מצויד במסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית מסוג ספיר, ערכת השבבים סנאפדראגון 810 של קוואלקום, מצלמה קדמית של 21 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית של 2.1 מגה פיקסל. המכשיר עולה רק 19,800 דולרים והוא מגיע עם שירות מיוחד של החברה המעניק לכם קונסיירז' הזמין 24 שעות בטלפון או בסמסים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sirin Solarin - גאווה ישראלית

בראש חברת Solarin Labs, עומד היזם הישראלי משה חוגג. לאחרונה השיקה החברה את הסמארטפון המאובטח בעולם, לטענתם, עם תג מחיר של 14,000 דולרים. לצד מאפייני האבטחה המוגברת, המכשיר עוצב על ידי המעצב התעשייתי הנודע, קארים ראשיד, והוא מצויד במסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 2K, ערכת השבבים 810 של קוואלקום, מצלמה אחורית של 23.8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל. המכשיר פותח אחרי שנתיים של מחקר וכאמור, הוא אמור להציע את האבטחה הטובה ביותר לניידים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Gresso Regal R3 - מצופה זהב

חברת Gresso מתמחה בעבודה עם טיטניום וברשימת המוצרים שלה תוכלו למצוא שעונים מיוחדים ויוקרתיים ואפילו אייפון 6S בגרסה מיוחדת. את ה-Regal היא מייצרת מאפס בכוחות עצמה. הסמארטפון זמין בשלוש גרסאות, כולן עושות שימוש בחומרים איכותיים ועיצוב מיוחד. בעוד שהמכשירים האחרים עשויים מטיטניום, ה-R3 - הגרסה הבכירה - מצופה בשכבת זהב צהוב. המכשיר כולל מסך בגודל 5 אינץ', ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה, מעבד מרובע ליבות במהירות 1.5 גיגה-הרץ, מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 5-מגה פיקסל. המכשיר לא תומך בדור הרביעי והסוללה תספיק לכם לזמן שיחה של עד שש שעות בלבד. לעומת הסמארטפונים הקודמים, הוא יחסית זול ועולה רק 6,000 דולרים. המפרט עצמו אגב מזכיר מכשיר באלף שקלים בערך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Lamborghini Tonino 88 Tauri - בשם המותג

מלבד ייצור מכוניות ספורט יוקרה, החבר'ה בלמבורגיני היו חייבים לייצר גם סמארטפון. 88 Tauri מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה, מעבד מרובע ליבות 801 של קוואלקום, 3 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 20 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית 8 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסה 4.4 בלבד ועבור העיצוב הייחודי והסמארטפון תחת המותג "למבורגיני" תשלמו 5,250 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mobiado Grand Touch Marble - עתיק אבל יקר

מותג Mobiado היוקרתי שייך לחברת Bonac Innovation הקנדית. המכשירים שהחברה מעצבת נראים ביזאריים לחלוטין ורובם אף לא כוללים מסך מגע אלא לחצנים (כמו פעם). ה-Marble שהחברה עדיין מוכרת, הושק לפני כמה שנים והמפרט שלו לא יאפשר לכם לשכוח את גילו, למרות שהוא כן מצויד במסך טאץ'. הוא מגיע עם מסך בגודל 4.65 אינץ' ברזולוציית HD בלבד, זיכרון עבודה 1 גיגה RAM ומצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל. בחברה לא מציינים את הפרטים אודות המעבד אך הם כותבים כי הוא מצויד ברכיבי GPS, WIFI ובלוטות' בגרסה 3.0. מחירו: 3,100 דולרים. הא כן, והוא גם עשוי משיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully