וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: המשחק הישראלי שמתחרה בפוקימון גו והאפליקציה שתזכיר שהילד ברכב

5.8.2016 / 7:21

אינטל העולמית שוב משקיעה בסטראט-אפים תוצרת כחול לבן, בזק משיקה את העיר החכמה העברית הראשונה, תכנית חדשה לחרדים בהיי טק ומי הרשת שרוצה להוציא את סוכנויות התיווך הוותיקות מחוץ למשחק? החידושים, הפיתוחים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

צילום מסך

מרחיבים את הפס

יזמים ישראלים פיתחו טכנולוגיה ניידת לתקשורת רחבת פס מאובטחת בתנאי שטח קשים. הטכנולוגיה שפיתחה חברת Celliboost מבוססת על מערכת ניידת שמשתמשת בתשתית הסלולרית הרגילה, כדי להעביר במהירות תקשורת נתונים, אודיו וגם וידיאו, בנפח גבוה ובאיכות גבוהה. הפלטפורמה מאפשרת שימוש בכמות של עד ארבעה ערוצים סלולריים בו זמנית, ללא תלות בספק התקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתנאי שטח. Celliboost./מערכת וואלה!, צילום מסך

שימו לב!

אפליקציית פנגו+, תשלב באנר במסך הראשי שלה שמטרתו למנוע שכחת ילדים ברכב. במסך הראשי של האפליקציה, ובמקום בולט, יופיע הטקסט: "הורים, תעיפו מבט לאחור ותוודאו שלא שכחתם אותי ברכב", לצד ציור של תינוק. מאחר והפעלת האפליקציה מתבצעת מיד עם החנייה, מדובר באפשרות יעילה שיכולה למנוע מקרים טרגיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנגו+./מערכת וואלה!, צילום מסך

עיר חכמה

אחרי הטלפון החכם והבית החכם, בזק משיקה את העיר החכמה. מדובר במערכת לניהול אורבני מלא של מגוון השירותים העירוניים, שמטרתה שיפור השירות לתושב. מה זה כולל? שירות חניה חכמה, המאפשר ניווט באמצעות האפליקציה לחנייה פנויה; פינוי אשפה חכם, המאפשר תכנון מסלול משאית פינוי האשפה רק כשהפחים מלאים; תאורה חכמה, בקרת מים, בקרת רמזורים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אובר-חוכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

לכו חפשו

מותג פיוז טי משיקים אפליקציית משחק חדשה בשיתוף Google Street View. הגולשים נשלחים ליעד תיירותי ברחבי העולם והם צריכים לזהותו באמצעות רמזים הפזורים בשטח תוך שיטוט וניווט. לכל מי שנמאס לצוד פוקימונים, נעדכן שניתן לזכות בחופשה על חשבון הברון באותו היעד. שווה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קוקו איפה אני?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו על המפה

אינטל קפיטל, זרוע ההשקעות של אינטל העולמית, הודיעה על השקעה של למעלה מ-25 מיליון דולר בשלושה סטארטאפים ישראליים: Velostrata, חברה שעוסקת בפתרונות ענן לעסקים. Sedona Systems, עוסקת בשיפור הקישוריות של הרשתות בעולם ויעילות מרכזי הנתונים וגם Panoply.io - חברה שעוסקת בפתרונות ענן לעסקים. מאז 1997 השקיעה אינטל קפיטל יותר מ-345 מיליון דולר ביותר מ-80 חברות ישראליות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Velostrata, פתרונות ענן לעסקים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחממים מנועים

תוכנית המפתחים של פורד חוזרת לישראל ופוגשת בימים אלה עוד סטארטאפיסטים ומפתחים ומעודדת אותם להשתתף באתגר המכונית החכמה AppLink Mobility Challenge שייערך בברלין בספטמבר, ויש גם פרסים בשווי של כ-140 אלף דולר.

פורד טק ניישן. תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
מנהלי הפעילות של הרכב החכם של פורד./מערכת וואלה! NEWS, תמר מצפי

קופיקס של הנדל"ן

האם בקרוב סוכנויות התיווך הוותיקות יהפכו ללא רלוונטית? "ברוקרים", רשת התיווך הווירטואלית הראשונה, משיקה השבוע את פעילותה בארץ ותהווה פלטפורמה אינטרנטית לפעילות של מתווכים ולקוחות. הפלטפורמה תאפשר למוכרי ורוכשי הדירות לבצע מכרז על דמי התיווך שהם מוכנים לשלם, וגם תיתן קורת גג וסל שירותים רחב למתווכים מבלי לגבות מהם עמלות.

דוס 2.0

עמותת ההייטק ITWorks בשיתוף חברת בינת מציגות תכנית חדשה להכשרת גברים חרדים בתחום ההייטק. התכנית פונה בשלב זה, לתושבי סובב ירושלים, והיא תכשיר כ-20 גברים חרדים למקצועות התמיכה הטכנית (Help Desk). "בישראל ישנם עשרות אלפי גברים חרדים, רבים מהם משוועים לפרנסה יציבה, אך לא קיבלו את ארגז הכלים המתאים לכך, אנו שמחים על ההזדמנות להיות הגורם שמסייע לשינוי משמעותי בחייהם". מסרה יפעת ברון, מנכ"לית ומייסדת ITWorks.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

איש עסקים מחזיק מחשב. ShutterStock
בדרך להשתלב בהיי-טק./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully