וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירוף מקרים? הפוקימון החדש נראה בדיוק כמו טראמפ

אילן גלר

4.8.2016 / 8:50

סרטון פרסומת, לקראת השקת המשחק החדש Pokemon Sun, הציג פוקימון חדש בשם "גאמשוס", והוא דומה בצורה משעשעת במיוחד למועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב

צילום מסך

בזמן שהעולם משתגע על להיט המובייל פוקימון גו, נינטנדו ממשיכה לעבוד על משחקים אחרים, תחת המותג "פוקימון", המיועדים למכשירים מתוצרתה ולא לסמארטפונים. כזכור, פוקימון הוא מותג גיימינג ותיק שכותרים שלו לגיימבוי היו פופולריים מאוד.

אחד מהכותרים החדשים, Pokemon Sun, צפוי לצאת לחנויות בעוד כמה שבועות, ואחד מסרטוני הפרסומת עבורו מציג פוקימון חדש בעיצוב שהותיר את המעריצים האמריקנים המומים. הפוקימון החדש, "גאמשוס" יהיה אחד הבוסים של המשחק, כלומר דמות שאותה השחקנים יהיו חייבים לנצח כדי להתקדם בעלילה.

שמו הוא שילוב בין הביטוי "גאמשו", שמשמעותו בלש פרטי או חוקר, והמילה האנגלית "מונגוס" שמשמעותה נמייה. אולם מה שבאמת הדהים את השחקנים הוא עיצוב הפוקימון, שמזכיר מאוד את המראה של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ.

לא ברור האם מדובר רק בצירוף מקרים אבל מרב הסיכויים שצוות הפיתוח היפני, האחראי ליצירה, לא היה מודע לחלוטין להשלכות הבחירה העיצובית הזו. מה שבטוח זה שהגולשים זיהו מיד את הדמיון והציפו את טוויטר עם התגובות שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פוקימון טראמפ. צילום מסך
דמיון משעשע./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully