וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם העתיקה את סנאפצ'ט בבוטות

אילן גלר

4.8.2016 / 8:54

בעדכון האחרון של האפליקציה הוצג פיצ'ר חדש בשם "סיפורים" (Instagram Stories) המאפשר למשתמשים לשתף במקום תמונה אחת סדרה של תמונות עם מגבלת זמן

אינסטגרם מציגה את הסטוריז/יח״צ

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות, אינסטגרם, התעדכנה שלשום בתכונה חדשה בשם "סיפורים" (Instagram Stories). תכונה זו מאפשרת למשתמשים לשתף במקום תמונה אחת סדרה שלמה של תמונות וסרטונים קצרים שיופיעו בזה אחר זה כמעין מצגת שקופיות עם מגבלת זמן.

נשמע לכם מוכר? מדובר בהעתקה בוטה של תכונה זהה אותה הציגה האפליקציה המתחרה סנאפצ'ט זה מכבר. שמה של התכונה המקורית? Snapchat Stories. לזכותה של אינסטגרם יאמר כי בכירי החברה כלל לא מנסים להסתיר את מקור ההשראה.

מנכ"ל החברה, קווין סיסטרום, הודה בראיון כי אכן מדובר בחיקוי של התכונה המוכרת באפליקציה המתחרה, והבהיר שהוא לא רואה בכך כל בעיה. "השאלה אינה מי המציא את זה", הוא טוען. "מדובר בפורמט, והשאלה היא איך אתה בונה אותו בתוך הרשת שלך ומציע גרסה משלך עבורו".

אם מתחשק לכם לצפות בסיפור, עדכנו את אינסטגרם לגרסתה החדשה ביותר, והמתינו בסבלנות. כשאחד החברים אחריהם אתם עוקבים יפרסם סיפור, אייקון הפרופיל שלו יופיע מעל הפיד התמונות שלכם בעת הכניסה לאפליקציה. לחצו עליו ומיד תוכלו לצפות במצגת. שימו לב כי ייתכן שיעברו כמה ימים עד שהתכונה תופיע במכשיר שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אינסטגרם סטוריס. יח״צ,
לא אכפת להם להעתיק./יח״צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully