וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה מוות שני בתוך חודש בשל משחק ממושך במחשב

24.10.2002 / 15:00

צעיר טייוואני התעלף ומת לאחר שיחק 32 שעות ברציפות במחשב; מומחים: "משחק ממושך גורם למוח לחשוב שהוא מותקף"; לפני כעשרה ימים נפטר צעיר קוריאני לאחר ששיחק במשך 86 שעות רצופות

מקרה מוות שני של צעיר כתוצאה ממשחק ממושך במחשב. הצעיר בן 27 מטייוואן התמוטט לאחר ששיחק במשך 32 שעות ברציפות במחשב.

המשטרה הטייוואנית אישרה כי הצעיר החל לשחק באחד בתי הקפה הכוללים גישה לאינטרנט בשעת ערב ביום חמישי האחרון. בשבת בבוקר מצא אותו אחד מעובדי בית הקפה בשירותים כאשר הוא מחוסר הכרה ומדמם מאפו. הצעיר הובהל לבית החולים, אולם הרופאים קבעו כי הוא כבר נפטר. מהחקירה הרפואית עלה כי הצעיר מת מתשישות, לאחר שנשאר זמן רב באותה התנוחה.

זהו מקרה המוות השני בתוך פחות מחודש כתוצאה מ"משחק-יתר" במחשב. לפני כעשרה ימים נפטר צעיר קוריאני בן 24 לאחר ששיחק במחשב במשך 86 שעות ברציפות. הצעיר נמצא מת על רצפת חדר השירותים בקפה אינטרנט בו שיחק. בדיעבד התברר כי במשך כל הזמן הזה לא הפסיק הצעיר לשחק, אך לא דאג לאוכל ולשינה. לא נמסר מידע לגבי המשחקים בהם שיחקו שני הצעירים.

מומחים הסבירו כי משחק ממושך במחשב ללא שינה גורם לגוף ללחצים אדירים. לאחר זמן משחק ממושך המוח מתחיל לדמות כי הוא מותקף והדבר יכול להוביל למצבים של מוות. מומחי בריאות ממליצים גם לכל משתמשי המחשבים על הפסקות בעבודה השוטפת מול המחשב מדי פעם, על מנת לאפשר לגוף לנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully