וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הדלפה: הפעם אייפון שגם עובד - כך כנראה ייראה הדגם הבא

אילן גלר

7.8.2016 / 8:57

הסרטון למעשה מאשר כמעט את כל הדיווחים ששמענו על האייפון הבא עד כה. נראה שעד החשיפה בספטמבר לא יישארו לאפל עוד סודות רבים

צילום מסך

כנראה שעד מועד ההכרזה הרשמית על מכשיר האייפון הבא, שצפויה להיערך בחודש ספטמבר הקרוב, כבר לא יישאר פרט אחד הנוגע למכשיר הדגל של אפל שלא הודלף מראש בדרך כזו או אחרת. ההדלפה האחרונה היא כבר הדבר האמיתי: סרטון של המכשיר החדש בפעולה, תוך שהוא מריץ מערכת הפעלה שנראית כמו תוכנת בדיקות המיועדת לפס הייצור.

הסרטון, למקרה שתהיתם, מאשר כמעט את כל הדיווחים ששמענו על האייפון הבא עד כה: עיצובו דומה מאוד לזה של דגם האייפון 6S הנוכחי, למעט עדשת מצלמה גדולה יותר וקווי אנטנה מעוצבים מחדש בצדו האחורי.

קשה לקבוע, על סמך הסרטון, האם כפתור הבית אכן הוחלף בלחצן דיגיטלי שאיננו שוקע בתוך המכשיר בעת הלחיצה, ונותר עדיין לגלות האם האייפון יוצע בצבעים חדשים, כמו כחול או שחור, שכן המכשיר המצולם בווידאו מופיע בצבעי הלבן והאפור המוכרים.

הסרטון אומנם נושא את הכותרת "iPhone 7", אך כפי שכבר דיווחנו, ככל הנראה לא כך יכונה הסמארטפון החדש. מיעוט החידושים והשינויים, לעומת הדגם הקיים, הוביל אנליסטים רבים להערכה כי המכשיר יזכה לשם אייפון 6SE, בעוד השם אייפון 7 ימתין למכשיר שיכלול חידושים דרמטיים יותר וייחשף רק בשנה הבאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הדלפה אייפון 7 עובד. צילום מסך
לדגם הזה, שייחשף בספטמבר, כנראה יקראו אייפון 6SE ולא אייפון 7./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully