וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירון של אפל: כמה משתלם לדווח לה על באגים ופרצות באייפון?

אילן גלר

7.8.2016 / 9:16

בהשוואה למחירונים המוצגים על ידי חברות אחרות, זה של אפל הוא דווקא בין הנדיבים. הפרס הגדול שהיא מציעה הוא למעשה התשלום הגבוה ביותר מסוגו בעמק הסיליקון

מערכת וואלה!

רבות מחברות הטכנולוגיה הגדולות בארה"ב, בהן גוגל, מיקרוסופט ופייסבוק, מפעילות תכניות תגמול למומחי אבטחת מידע והאקרים שידווחו להן על פרצות אבטחה המתגלות בתוכנות ובמכשירים במקום לנסות ולמכור אותן לממשלות או ארגוני פשע. חברה אחת שנמנעה עד כה ממדיניות גלויה בתחום היא אפל, אך זה עומד להשתנות בחודש ספטמבר הקרוב.

תכנית התגמול החדשה של אפל, שנחשפה בכנס BlackHat שנערך בסוף השבוע האחרון בלאס-וגאס, כוללת מספר דרגות של פרצות אבטחה ותשלום התואם לכל אחת מהן. דיווח על תקלה המאפשרת לאפליקציה להשיג מידע שאינו אמור להיות נגיש לה, לדוגמה, יתוגמל בסכום של 25,000 דולרים. פרצת אבטחה שמאפשרת לפתוח מכשיר אייפון נעול ולהשיג את כל המידע השמור בו, שווה לא פחות מ-200,000 דולרים עבר מי שידווח עליה לאפל.

בהשוואה למחירונים המוצגים על ידי חברות אחרות, זה של אפל הוא דווקא בין הנדיבים. הפרס הגדול שהיא מציעה הוא למעשה התשלום הגבוה ביותר מסוגו בעמק הסיליקון. עם זאת, נכון להיום פתוחה התכנית למספר מוגבל של מומחים שנבחרו באופן אישי על ידי אפל, אם כי ייתכן בהחלט שבעתיד תרחיב החברה את התכנית לכלל קהילת ההאקרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טים קוק. AP
הרוויח מספיק השנה כדי לפרגן לכובעים לבנים. טים קוק./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully