וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט שינתה את אימוג'י אקדח הצעצוע לאקדח אמיתי

אילן גלר

8.8.2016 / 9:13

בעדכון האחרון לווינדוס 10 מיקרוסופט החליפה את אימוג'י אקדח הלייזר, שנראה בבירור כמו צעצוע, באימוג'י של אקדח אמיתי. בדיוק ההיפך ממה שאפל בדיוק עשתה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקרוסופט עשו מה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השנים האחרונות ראינו את מיקרוסופט ואפל, שתי חברות שהיו יריבות מרות בעברן, משתפות פעולה בתחומים רבים. אולם נמצא התחום שבו שתי החברות מוכנות לצאת למלחמה: למרבה האירוניה, מדובר בעמדתן לגבי נושא הפיקוח על כלי הנשק בארה"ב, כפי שהיא משתקפת בסמלי האימוג'י המופיעים במערכות ההפעלה השונות.

רק בשבוע שעבר, שינתה אפל בגרסת הבטא האחרונה של מערכת ההפעלה iOS10 את סמל האקדח מעיצוב ריאליסטי יחסית, לאקדח מים מפלסטיק שאיש לא יבלבל בינו ובין הדבר האמיתי. והנה, בעדכון האחרון למערכת ההפעלה ווינדוס 10, החליטה מיקרוסופט לעשות את ההיפך. עד כה, הופיע במערכת ההפעלה ווינדוס סמל של אקדח לייזר, שהוא בבירור צעצוע, וכעת הוא הוחלף באימוג'י של אקדח אמיתי.

ההחלטה הזו מעט תמוהה מאחר ומיקורוספט מיהרה לקפץ על העגלה של אפל, כשזו הפעילה לחץ כדי לבטל את האימוג'י האלים של האקדח הכסוף. במיקרוסופט מסבירים כי מטרת שינוי זה, כמו כל עדכוני האימוג'י האחרים שנערכו לאחרונה, היא לספק תמיכה ברורה ככל האפשר בסטנדרט הבין-לאומי ולעמוד בציפיות המשתמשים.

מעניין שתחת אותם הכללים בדיוק הגיעו המעצבים של אפל למסקנות שונות לגמרי. כללי ארגון היוניקוד, אגב, אינם מחייבים ובסופו של דבר כל חברה רשאית להציג בפני משתמשיה את הפרשנות שלה לסמלי האימוג'י הבין-לאומיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השינוי של אפל הפך את האקדח הריאליסטי לאקדח צעצוע./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully