וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך! הישראלים הכי פופולריים ומשפיעים באינסטגרם

חן חסון

9.8.2016 / 6:50

בתחילת השנה בדקנו מי הישראלים המובילים והפופולריים ביותר ברשת החברתית לשיתוף תמונות. חזרנו לרשימה לראות מי הודח מהטופ (עודד פז, עוז זהבי ויהודה לוי ועוד) ומי כוכבי הרשת החדשים שסחפו את הגולשים

מערכת וואלה!

הרשת החברתית לשיתוף תמונות אמנם חוסה עדיין בצלה של פייסבוק אבל היא זוכה לפופולריות רבה בעולם וגם בישראל. מי שמחזיק בפרופילים פופולריים, הנחשבים כמשפיעים, יכולים להרוויח לא מעט מהחשיפה שהם מייצרים ואחרי תקופה ארוכה שבר רפאלי התנחלה בפסגה, יש לנו מובילה ישראלית חדשה.

גל גדות עברה את המלכה הבלתי מעורערת, בר רפאלי, והדיחה אותה עם 2.4 מיליון עוקבים, לעומת 2.3 מיליון עוקבים של רפאלי. גם בגזרת המעורבות לפוסט גל גדות נכנסת לטופ 10 עם לא פחות מ-4.99 אחוזים לפוסט (כמעט בלתי נתפס לאור מספר העוקבים העצום). גל גדות משלימה עלייה של 1.4 מיליון עוקבים בקצת יותר מחצי שנה.

בחינה של רוב מובילי הרשת מעלה זיקה חזקה מאוד לעולמות של בני הנוער. רק גל גדות וסופיה לרמן הן היחידות שאינן קשורות באופן ישיר לעולם זה. כל שאר מובילי הרשת הם כוכבי נוער או כוכבי סדרות ותכניות ריאליטי.

בסקירה הזו, סף המינימום להיכנס לדירוג היה לפחות 90 אלף עוקבים. לא מעט מובילי רשת באינסטגרם הודחו מהדירוג הקודם: חן מזרחי (עדיין עם מספרים מאוד יפים וגבוהים), עודד פז, עוז זהבי ויהודה לוי. את מקומם תפסו אושיות רשת של בני נוער שצמחו מהרשת עצמה (ולעיתים בעזרתן של תכניות נוער).

חשוב לציין שבר רפאלי אמנם פופולרית מאוד בכמות העוקבים אבל אחוז המעורבות בתוכן שהיא מעלה הוא יחסית נמוך והיא לא נכנסת לדירוג עשרת המשפיענים.

>> המדריך השלם: כך תהפכו לכוכבי אינסטגרם ותקבלו הנחות סלב.

נועה כהן (105,870 עוקבים) - כוכבת רשת

הפרופיל חסום למי שאינו עוקב אחריה. 10.1 אחוזים ממוצע מעורבות פר פוסט.

הכותב הוא מנכ"ל ומייסד beaverQ, מרקטפלייס המקשר בין משרדי פרסום ומותגים לבין מובילי רשת על בסיס ניתוח דמוגרפית העוקבים שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully