וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרביט הממונע הזה הוא בדיוק מה שהיה חסר לסקייטבורד שלכם

אילן גלר

10.8.2016 / 8:31

בניגוד לרוב הניסויים המטורפים, שהופכים מדי פעם לסרטונים ויראליים, ל-KickStick יש סיכוי לא רע להפוך למוצר אמיתי. אם קמפיין המימון יצליח

צילום מסך

אם רציתם להגיע למהירויות מטורפות עם הסקייטבורד שלכם, ואינכם מעוניינים בהוספת מנוע חשמלי קבוע, הנה פתרון הביניים שכלל לא חשבתם שקיים - שרביט ממונע, שבקצהו הותקן מנוע רב-עוצמה המסוגל לדחוף אתכם למהירויות של עד 50 קמ"ש. מהירות מסוכנת מאוד כשמדובר בקרש על גלגלים.

צוות המפתחים המוכשר של השרביט מכנה אותו KickStick, והוא נוצר לגמרי במקרה. בחברת Rise Robotics ערכו סדרה של ניסויים עבור מנוע חשמלי חדש, ולצורך כך חיברו את המנוע לשרביט והפעילו אותו על גבי מסלול ריצה בכדי למדוד את מהירותו. המפתח הראשי, בלייק סשנס, חשב לפתע כי שרביט הניסויים הזה יוכל לשמש גם כמנוע נייד בעת רכיבה על סקייטבורד, ובזכות חלקים שהודפסו במדפסת תלת-ממד הוא הפך החלום למוצר מוגמר בתוך שבועות ספורים.

החדשות הטובות ביותר הן שבניגוד לרוב הניסויים המטורפים, שהופכים מדי פעם לסרטונים ויראליים, ל-KickStick יש סיכוי לא רע להפוך למוצר אמיתי. החברה כבר העלתה עמוד קמפיין רשמי לאתר גיוס ההמונים Indiegogo, שם תנסה בקרוב לגייס את הסכום הדרוש לצורך ייצור מסחרי של אלפי יחידות.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.
https://www.facebook.com/wallatech/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מקל עליו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully