וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: מגרש כדורגל חכם בישראל וה-Waze של מעבר הדירה

12.8.2016 / 7:31

וגם: הסטראט-אפ הישראלי שגרף פרסים בתחום אבטחת הסייבר, איך לקנות ספרים ברשת בזול לקראת שנת הלימודים החדשה, התוספת החדשה שתשדרג את אפליקצית הניווט הכי פופולארית. ועוד. החידושים, הפיתוחים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

מערכת וואלה!

מגיע לאלנבי?

האפליקציה "בינעירונית - משלוח מוזל במונית", (בסרטון בראש הכתבה) מחברת בין נהגי מוניות שמעוניינים לעשות כסף על הדרך לבין בתי עסק או אנשים פרטיים שזקוקים לשליחות, ויכולים לקבל אותה בעלות מוזלת של עד חצי המחיר. איך זה עובד? בתחילה מוצגת רשימה של נהגים במסלול הנסיעה המבוקש, לאחר מכן בוחרים נהג רלוונטי, ואז אפשר פשוט להתקשר אל הנהג לתיאום השליחות. אגב, אין צורך להזין פרטי אשראי והתשלום לא מתבצע דרך האפליקציה, כך גם מובטחת שמירה על פרטיות המשתמשים.

לשחק חכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה תמסור. מגרש play sight/מערכת וואלה!, צילום מסך

טלפון חכם, טלוויזיה חכמה, עיר חכמה ועכשיו הגיע גם תורו של מגרש הכדורגל החכם. השבוע הוכרז על שיתוף פעולה כחול לבן בין חברה הטכנולוגית בתחום הספורט play sight לבין מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא.

אז מה בדיוק הופך אותו לחכם? היכולת להקליט, לנתח וגם לשדר בלייב את כל פעולות השחקן במגרש. המערכת גם מחברת בין הפעילות במגרש לבין רשת חברתית של ספורטאים היכולים לצפות ולעקוב אחר הווידאו ולשתף את התוצאות שלהם עם מאמנים, חברים ואוהדים. המערכת פותחה בישראל והיא פועלת ממשרדים בכפר סבא, בניו ג'רזי ובלוס אנג'לס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מוכנים? צאו לדרך!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צאו לחפש. QUESTREET./מערכת וואלה!, צילום מסך

QUESTREET הוא משחק אינטראקטיבי שפותח על ידי שני סטודנטים למדעי המחשב, דימיטרי גובונוב ועוז גיאת, מהמכללה האקדמית הדסה בירושלים. במהלך המשחק המשתמש מקבל נקודות ציון מסוימות ולאחר מכן הוא נשאל מספר שאלות. אם הוא עונה עליהן נכון, הוא מקבל את נקודת הציון הבאה אליה עליו להגיע וכך הלאה, כשהמטרה היא להגיע כמה שיותר מהר למיקום הבא וכך לצבור נקודות רבות ככל האפשר. אפשר גם לשחק כיחיד נגד יחיד, קבוצה נגד קבוצה, או פשוט להכות את השעון כשחקן בודד.

פנוי להובלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
GetMoving האתר שידאג לכם למעבר דירה שקט./מערכת וואלה!, צילום מסך

GetMoving הוא פרויקט שמטרתו למצוא מובילים הוגנים ובכך בעצם להקל על מעבר דירה. מעבר להשוואת מחירים, דירוג וחוות דעת של אחרים שיש באתר, לאחר הזנת פרטי ההובלה, נפתח מכרז חי בין חברות הובלה, המתבצע לעיני הלקוח בשקיפות מלאה. תוך זמן קצר מתקבלות הצעות מחיר, כולל דירוגים והמלצות, שנות ותק והאם יש לחברת ההובלה ביטוח תכולה. עכשיו רק צריך שמישהו יפתח סטארט-אפ שגם מפרק ומסדר הכל עבורכם.

ספרים 2.0

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי לסחוב ספרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שנת הלימודים החדשה מתקרבת, ולכבוד האירוע "ספרשת" משיקה חנות מקוונת לספרי לימוד דיגיטליים. לרכישת ספרים דיגיטליים יש כמה יתרונות בולטים כמו למידה בכל זמן ומקום ומכל מחשב, בלי צורך לסחוב עותקים פיזיים של אותם הספרים. איך זה עובד? נכנסים לחנות המקוונת, נרשמים ומוצאים ספרים רלוונטים לפי קטגוריות שונות כמו מקצוע, כיתה וכו'. רוב המחירים, אגב, נמוכים יותר ממחיר ספר מודפס ובחנות יש מבחר של כ-600 ספרי לימוד שונים.

חוכמת ההמונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל אחד עורך. אפליקצית Moovit/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקצית הניווט בתחבורה ציבורית Moovit, שנבחרה גם לאפליקצית הניווט הרשמית של המשחקים האולימפיים בריו, פותחת את אפשרויות העריכה שלה, ומציעה עכשיו למשתמשים לתרום מידע בזמן אמת. בגרסה החדשה לאנדרואיד, יכול כל משתמש של האפליקציה להציע עריכה של נתוני תחנות כולל שינוי של שמות תחנות, מיקום תחנות במפה, ואולי הכי חשוב - עדכון האם אותן תחנות עדיין פעילות.

הדור הבא בהיי-טק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיקון קידס./מערכת וואלה!, צילום מסך

רובוט צב ממכסחת דשא רובוטית ישנה, מכונה שקוראת תווים לפי צבעים, מזגנים אישיים ניידים מקרטוני חלב - ואלה רק חלק קטן ממה שהציגו באירוע גיקון קידס ליזמים צעירים, בסוף השבוע האחרון. מפגשי גיקון קידס מאתגרים את המשתתפים הצעירים והוריהם להתמודדות עם מגוון סוגיות טכנולוגיות ובניית יצירות חדשניות, לא שימושיות בהכרח, תוך זמן קצר. מדובר בפעילות ללא מטרות רווח, על בסיס עבודה התנדבותית, המוקדשת לקידום יצירתיות וחדשנות.

גאווה ישראלית 1

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנצחים הגדולים בסין./מערכת וואלה!, צילום מסך

שני סטארטאפים ישראלים זכו בשני המקומות הראשונים בגמר תחרות החדשנות הבינלאומית GIA 2016 שנערכה בסין. במקום הראשון - Ninispeech, שמציעה פתרונות דיגיטליים מהפכניים לתחום הפרעות התקשורת
ובמקום השני - AerialGuard, שפיתחה מערכת ניווט אוטונומית לכלים בלתי מאוישים. בגמר התחרות התמודדו סה"כ 21 סטרטאפים מארה"ב, סין, אירופה וישראל, מתוך יותר מ-3,000 סטארט-אפים שניגשו לתחרות.

"הזכייה בתחרות הגלובלית, זו השנה השנייה ברציפות משקפת לא רק את המצויינות הטכנולוגית והחשיבה מחוץ לקופסה של רבים מהסטארטאפים הישראלים, אלא גם את הרלוונטיות שלהם לשווקים גלובליים, בדגש על סין", אמר יואב צרויה, שותף ב-JVP, שליווה את התחרות מראשיתה ושימש כשופט בגמר בסין.

גאווה ישראלית 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינה מלאכותית, בלמידה עמוקה בתחום אבטחת הסייבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

Deep Instinct הוא סטראט-אפ בתחום אבטחת המידע והחברה הראשונה שמיישמת את העיקרון של למידה מעמיקה בתחום אבטחת הסייבר. השבוע היא נבחרה לזוכה הגדולה בכנס אבטחת מידע Black Hat. "מאחורי הפרס החשוב הזה עומדת השאיפה הבלתי פוסקת שלנו לחדשנות ולשינוי בעולם הסייבר סקיוריטי, ליישום של פתרונות בינה מלאכותית ולמידה עמוקה שאין כמותם בעולם בתחום", מסר מנכ"ל החברה, גיא כספי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully