וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט טקסי תאפשר להזמין מונית ישירות מ-Google Maps עם הערכת מחיר

11.8.2016 / 7:45

הם על המפה: שירות הזמנת המוניות הפופולרי Gett ישולב בתוך מפות הניווט של גוגל, וכך תהיה אפשרות להזמין מונית ישירות מהמפה. כמו כן, יופיעו גם זמן ההגעה המשוער אל היעד ומחיר הנסיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישר מהמפה. גט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית גט, דרכה ניתן להזמין מוניות וגם שליחויות, תוטמע במערכת גוגל מפות ובעצם תאפשר למשתמשים להזמין מוניות ישירות מהמפה. השירות הזה אגב זמין כבר בבריטניה ובנוסף לישראל הוא מושק גם ברוסיה. אופציית הזמנת המונית תופיע כאשר משתמש יחפש ניווט לנסיעה או הליכה ברגל. כאמור, יופיע גם זמן ההגעה אל היעד וגם המחיר.

שירות Google Maps מסייע לאנשים לנווט בקלות בין יעדים שונים, בין השאר באמצעות הצגת אופציות שונות הכוללות הליכה, רכב, תחבורה ציבורית ועוד. עבור מי שלא התקין את האפליקציה בסמארטפון שלו, מערכת הניווט תפנה אותו לApp Store או ל-GooglePlay להורדה.

"השילוב בממשק של Google Maps הוא דרך נוספת בה Gett מרחיבה את נגישות לקוחותינו לנסיעה במונית – דרך ערוצים שונים, ובכל עת". מסר מנכ"ל החברה בישראל, מארק און. "גוגל ואנחנו נפעל ביחד להמשיך ולשפר את חוויית המשתמש - מהזמנת ועד הנסיעה במונית".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

לפני כחודש יצאה חברת גט בהצהרה כי לקראת סוף שנת 2016, יושק שירות נוסף שלה בשיתוף רכבת ישראל, שמטרתו להוזיל את תעריפי השימוש במוניות וגם לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית. נוסעים בתחבורה ציבורית שרוצים להגיע אל תחנת רכבת כלשהי, יוכלו באמצעות האפליקציה לחלוק מונית עם נוסעים נוספים שצריכים להגיע לאותה התחנה, וכך כמובן להפוך את הנסיעה אל תחנת הרכבת, או ממנה להרבה יותר זולה, מהירה ונוחה. כאמור, האפליקציה עצמה תעשה את השידוך בין הנוסעים והתשלום יתבצע באמצעותה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully