וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי של מקיילה: כך נראית היום הספורטאית שהפכה למם

אילן גלר

14.8.2016 / 9:04

מקיילה מרוני, הזכורה מאולימפיאדת לונדון 2012, פרשה מתחרויות מקצועיות לאחר שזכתה ב-12 מדליות אך הוסיפה לתחזק את הפרופיל שלה באינסטגרם, שם היא מפרסמת תמונות שמעוררות לא פעם פרובוקציה

צילום מסך

באולימפיאדת לונדון 2012 הפכה הספורטאית האמריקנית, מקיילה מרוני‎, לכוכבת רשת לאחר שצולמה בפרצוף חמוץ במיוחד על הפודיום בזמן שהוענקה לה מדליית הכסף על ביצועיה במקצה התעמלות הקרקע לנשים. האתלטית המאוכזבת, שכנראה צפתה לזכות במדליית הזהב, לא חזרה להתחרות במסגרת אירועי אולימפיאדת ריו, אך מוסיפה ליהנות מהערצה רבה ברשת.

הפופולריות של מקיילה, אחרי התחרות, הייתה רבה מאוד והיא אפילו זכתה לפגוש את הנשיא אובמה. כיום ההערצה סביבה קצת פחות סובבת את כישוריה האתלטיים ויותר את ממדי גופה, וההערות שלה באינסטגרם, שם יש למקיילה יותר ממיליון עוקבים.

מקיילה פרשה מתחרויות מקצועיות לאחר שזכתה ב-12 מדליות, באירועי ספורט שונים ברחבי העולם, אך הוסיפה לתחזק את הפרופיל שלה ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות. היא מפרסמת צילומים מרשימים, לעתים פרובוקטיביים, תוך שהיא מעניקה מידי פעם את פרשנותה לתחרויות האולימפיות, ומוסיפה לעודד את חברי קבוצתה מרחוק.

כל אחד מהצילומים זוכה לעשרות אלפי לייקים ושיתופים, ונדמה שמעריציה כבר הספיקו מזמן לשכוח את הצילום המקורי מ-2012 שהפך אותה למפורסמת. הקריירה החדשה שלה ככוכבת רשת אומנם לא תזכה אותה במדליות זהב, אך כנראה שתסתדר לה מלאי בלתי פוסק של מוצרים ופרטי לבוש מצד נותני חסות המעוניינים בחשיפה דרך אחד הפרופילים הפופולריים ברשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

- מקיילה מרוני , מתעמלת אמריקאית. GettyImages
מקיילה מרוני באולימפיאדה לפני 4 שנים./GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו פגשה את אובמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully