וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה לייק: הג'וינטים המטורפים בעולם, הדוגמנית שלא מזדקנת ועוד

14.8.2016 / 15:28

וגם: האמן שמבלבל בין מציאות לדמיון, הטייסת השבדית שסוחפת את אינסטגרם, הטרנד האחרון הכי מטופש בטוויטר ועוד. יש כל כך הרבה שטויות באינטרנט - אספנו עבורכם כמה אנשים ותופעות ששווה לתת להם לייק

צילום מסך

(בסרטון: כמה מהג'וינטים המטורפים של טני גרינהד)

ראש טוב

טוני גרינהד, האמריקני בן ה-26, הוא מגלגל ג'וינטים מקצועי ואמנותי. הוא לא סתם מכין את הג'וינטים שנדלקים הכי טוב בעולם אלא גם מכין את הפייסלים הכי מדליקים שתראו אי-פעם. מבעלי חיים לחפצים - אין שום דבר שגרינהד לא מסוגל לגלגל ופרופיל האינסטגרם שלו מלא בדוגמאות מצוינות למקוריות סטלנית מהמעלה הראשונה.

בת כמה היא?!

הרשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות וסרטונים קצרים מלאה בדוגמניות צעירות שמחפשות להתגלות על ידי בתי האופנה הגדולים, אבל במקרה של ריסה היראקו היפנית, נדמה שהזמן עצר מלכת. כל מי שמביט בתמונותיה מתקשה להאמין שהיא בת 45. מה הסוד שלה? לדבריה, התפריט היומי שלה כולל שפע של סלטים, סרטנים בגריל עם ירקות, חלב שקדים, שייקים תוצרת בית, פירות, דבש ותה צמחים.

חי בסרט מצויר

מרטי קופר, אמן ואנימטור מסן פרנסיסקו, נהנה לצייר דמויות קומיקס חמודות על שקפים ולהציב אותם בסיטואציות יומיומיות, שהופכות ברגע להרבה יותר משעשעות בזכות התוספות שלו. הוא מקפיד לעדכן את עשרות אלפי עוקביו באינסטגרם בקולאז'ים החדשים שלו, המשלבים את דמיונו והמציאות.

מכוער בכל העולם

Have a seat (קח כיסא) הוא שמו של פרופיל אינסטגרם מעורר מחשבה, העוסק בעיצובים המכוערים להפליא שיש בתחבורה הציבורית ברחבי העולם. מיפן לצרפת, מניו-זילנד להולנד - נראה שלכל הכיסאות עיצובים גנריים כעורים במיוחד.

עפה על עצמה

מריה פטרסון, השבדית בת ה-32, היא טייסת בחברת ריינאייר, שטסה גם לישראל. העבודה שלה לוקחת אותה ברחבי אירופה ובין הטיסות היא אוהבת לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה צילומי סלפי מהקוקפיט ומתרגולי יוגה ביעדים שונים. לא פלא שיותר מ-235 אלף גולשים עפים עליה.

ראש דשא

אם חשבתם שכבר ראיתם הכול באינטרנט, כנראה שפשוט הסתכלתם בזווית הלא-נכונה. אחד מלהיטי הרשת המטופשים שתופסים לאחרונה מכונה #זקן-מלמטה, וכפי שרומז שמו של הטרנד, זה בדיוק מה שאנשים מפרסמים - תמונות של הזקן שלהם כשהראש מתוח לאחור. זה גורם להם להיראות כאילו במקום ראש יש להם חלקת דשא קטנה על הצוואר, וזה מספיק בשביל לשלוח רבים למתוח את הצוואר ולהצטלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully