וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ שחררה שני פיצ'רים חדשים בעדכון האחרון

אילן גלר

15.8.2016 / 9:26

נדמה כאילו מדובר בשדרוג שקצת לוקח את המשתמשים אחורנית בזמן, לתקופה בה התקשורת הקולית בוצעה באמצעות שיחות ושיחה שלא נענתה הסתיימה בתא הקולי

צילום מסך

אפליקציית השיחות הפופולרית ווטסאפ זכתה במסגרת העדכון הרשמי האחרון שלה לשתי תכונות חדשות, הקשורות בפיצ'ר השיחות הקוליות. התכונה הראשונה היא כפתור לביצוע שיחה חוזרת (Call Again) במקרה שאיש לא ענה לכם לניסיון השיחה הראשון. עם זאת, ווטסאפ עדיין לא חכמה מספיק על מנת לזהות באופן אוטומטי מצב שבו הצד השני פנוי לקבל את השיחה ורק אז להתקשר, אך אולי גם זה יגיע בהמשך.

החידוש השני הוא אפשרות להשארת הודעה קולית; מעין מזכירה אלקטרונית. את ההודעה הזו יוכל נמען השיחה לשמוע כשיתפנה לכך, ואז לחזור אליכם או לשלוח לכם הודעת תגובה כרצונו. את ההודעה הקולית תוכלו להקליט באמצעות לחיצה על הכפתור Voice Message שיופיע מצד ימין במקרה שבו השיחה שלכם לא נענתה. את הפיצ'רים החדשים ניתן לראות בווטסאפ לאנדרואיד בגרסה 2.16.229 ולאייפון בגרסה 2.16.8.
ממשק הקלטת ההודעה דומה מאוד לזה שבו ווטסאפ משתמשת לצורך הקלטת הודעות קוליות בתוך חלון הצ'אט הרגיל. לוחצים על כפתור ההקלטה, מחזיקים אותו לחוץ ואז עוזבים לצורך משלוח ההודעה. אם ברצונכם לבטל, החליקו את האצבע לימין בכדי למחוק את ההודעה שהקלטתם. קצת חבל, אבל אין כל אפשרות לשמוע את ההודעה שהקלטתם לפני השליחה.

נדמה כאילו מדובר בשדרוג שקצת לוקח את המשתמשים אחורנית בזמן, לתקופה בה התקשורת הקולית בוצעה באמצעות שיחות ושיחה שלא נענתה הסתיימה בתא הקולי. כיום ניתן פשוט לשלוח מסרים קוליים קצרים ולקבל חיווי מתי הם נשמעים, כך שלא ברור מדוע בחרו בווטסאפ לעבות את שירותי שיחות ה-Voice Over IP.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדיוק כמו בעידן שלפני ווטסאפ. מבולבלים?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully