וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן! 5 אפליקציות עריכת וידאו בסמארטפון שאתם חייבים להכיר

15.8.2016 / 10:44

אפשרויות העריכה המובנות באנדרואיד וב-iOS פשוטות מאוד אבל מאוד דלות. אספנו עבורכם חמש אפליקציות עריכת וידאו שמציעות אופציות יעילות, ונוחות לשימוש שיהפכו את חייכם לקלים יותר. עליכם רק לבחור את האפליקציה שמתאימה לכם

צילום מסך

(בסרטון: אפליקציית מגיסטו הישראלית)

מצלמת הסמארטפון עברה דרך ארוכה ומלאת שדרוגים בעשור האחרון. בשנים האחרונות אנחנו רואים שיפור רב גם בתחום צילום הווידאו, שמגיע כעת לרזולוציות גבוהות כמו 4K עם מנגנון לייצוב התמונה. יצרניות המובייל עושות הרבה כדי שתוכלו לצלם סרטונים איכותיים אבל בשונה מעריכת תמונות והוספת פילטרים, עריכת וידאו בסמארטפון היא קצת פחות פשוטה. לשם כך אפשר להיעזר בכלים המובנים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד או באפליקציות חיצוניות.

את הפיצ'ר המובנה באנדרואיד ניתן למצוא באפליקציית התמונות של גוגל Photos. האפליקציה הזו מותקנת במרבית הסמארטפונים החדשים, ואם אין לכם אותה מומלץ שתורידו אותה מאחר והיא מאפשרת לגבות עד 15 גיגה של תמונות, בענן של גוגל, ללא תשלום. מעבר לכך, האפליקציה מציעה לכם אפשרות עריכת וידאו מאוד בסיסית המאפשרת לחתוך קטע מהסרטון או לסובב אותו ב-360 מעלות. כדי לעשות את זה פתחו את האפליקציה, כנסו לסרטון ולחצו על אייקון העיפרון. במסך שיופיע תוכלו לסובב את הפריים ב-90 מעלות, בכל לחיצה, ולסמן את ההתחלה והסוף שאתם רוצים לשמור.

באייפון אפשרות העריכה המובנית מינימלית הרבה יותר מבאנדרואיד. באמצעות תוכנת התמונות המובנית, היכנסו לסרטון ולחצו בצד ימין על Edit או על "ערוך" בצד שמאל אם הממשק שלכם בעברית. במסך שיעלה תוכלו לחתוך את הסרטון ולבחור את נקודת ההתחלה ונקודת הסיום. בסוף העריכה לחצו על סיים והקטע שצילמתם וערכתם יישמר בנוסף לווידאו הישן.

כאמור, אפשרויות העריכה המובנות הן פשוטות מאוד ובמידה ותרצו לערוך בצורה יותר מקצועית, אספנו עבורכם את חמש האפליקציות הטובות ביותר, שיאפשרו לכם להפיק סרטונים שווים ומדויקים מבלי לשבור את הראש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין שום סיבה שלא תערכו קצת את הסרטונים שלכם בסמארטפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

Magisto - אפליקציה כחול-לבן

אפליקציית Magisto (בסרטון בראש הכתבה) היא פרי פיתוח של חברת סטארט-אפ ישראלית. האפליקציה יוצרת את הסרטון בצורה אוטומטית לאחר שתבחרו עד עשר תמונות או סרטון וידאו. לאחר מכן עליכם לבחור את סגנון העריכה: אקסטרים, זיכרונות, ריקוד, אירועים ועוד. אחרי שבחרתם את סגנון העריכה, תוכלו לבחור את מוסיקת הרקע מתוך מגוון רחב ואחר כך כל מה שתצטרכו לעשות זה ללחוץ על "הכן את הסרט". אחרי כמה שניות יופיע הסרטון הערוך בתור עמוד הפרופיל של המשתמש הזמני או המשתמש שיצרתם ותוכלו לשתף אותו ברחבי הרשת. מדובר בתוכנה קלה ופשוטה אך אם תרצו באמת ליהנות ממנה ללא הגבלות, תצטרכו לרכוש אותה ולהפוך למשתמשי פרימיום בתשלום של 19.9 שקלים לחודש או 6.66 שקלים לחודש במשך שנה. האפליקציה זמינה להורדה עבור משתמשי אייפון ואנדרואיד.

Magisto. צילום מסך
מגיסטו - מייצרת סרטונים אוטומטית./צילום מסך

iMovie - למשתמשי iOS

אפליקציית iMovie הגיעה ממערכת ההפעלה של אפל ומוצעת בחינם למי שרכש מוצר iOS בשנים האחרונות. בדיוק כמו במחשב, גם באייפון תוכלו ליהנות מאפשרויות עריכה יחסית מתקדמות בהתחשב בכך שמדובר בעריכה באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. באמצעות האפליקציה תוכלו להוסיף מוסיקה לסרטון ישירות מספריית המוסיקה שלכם, לחתוך את הווידאו וליצור סרטונים מתוך 14 תבניות הכוללות מעברים מרשימים ואפקטים ייחודיים. בנוסף, תוכלו לשלב כמה סרטונים יחד, לערוך הילוך איטי או הילוך מהיר, לפצל את התמונה ועוד. האפליקציה מאפשרת לכם לערוך וידאו כמעט כמו מקצוענים אך עם ידע מינימלי ולאחר מכן לייצא את הווידאו לפייסבוק, ליוטיוב או לשמור אותו באייפון. כאמור, היא זמינה להורדה במחיר של 4.99 דולרים או חינם למי שרוכש אייפון או אייפד חדש.

quik - לערוך סרטונים כמו המקצוענים ב-GoPro

חברת GoPro ממזמן לא מייצרת רק מצלמות אקסטרים אלא הפכה גם ליצרנית תוכן של ממש. החברה פיתחה אפליקציה פשוטה מאוד לעריכת וידאו, שדורשת מכם מינימום מאמץ. כל מה שאתם צריכים זה ללחוץ על Create במסך הראשי, לבחור את הסרטון מהספרייה או מפייסבוק ואז לבחור את סגנון העריכה מתוך מגוון רחב של אפשרויות. העריכה תתבצע תוך כמה שניות ולסרטון שלכם יתווספו אפקטים מיוחדים, פילטרים ומוסיקה המתנגנת ברקע. במידה ולא אהבתם את השיר, תוכלו להחליף אותו מתוך ספריית המוסיקה של האפליקציה, לחתוך את הסרטון ולהוסיף סרטונים נוספים. האפליקציה זמינה עבור משתמשי אייפון ואנדרואיד.

VivaVideo - אחת מתוכנות העריכה הפופולריות

אפליקציית VivaVideo היא אחת מתוכנות העריכה הפופולריות עם מאות מיליוני הורדות בחנות האפליקציות של גוגל לאנדרואיד. התוכנה כוללת עריכה מתקדמת בצורה פשוטה ונוחה. זו גם אחת האפליקציות הפשוטות היחידות שמאפשרות הוספה של סטיקרים ואנימציות על גבי הווידאו. האפליקציה מציעה מבחר של יותר מ-200 מעברים, סטיקרים ופונטים, ומאפשרת גם הוספת קריינות או שיר ברקע. האפליקציה נוחה ופשוטה לתפעול כך שכל אחד יכול לערוך בה סרטונים תוך שניות, אף על פי ששום דבר כאן לא נעשה בצורה אוטומטית. האפליקציה זמינה עבור משתמשי אייפון ואנדרואיד בחינם אבל אם תרצו להוריד את לוגו האפליקציה מהסרטונים הסופיים, תצטרכו לשלם עבורה.

Video Collage - חובה לאלו שלא מפסיקים לעלות סרטונים לאינסטגרם

רוצים לייצר קולאז' המורכב מסרטון ותמונות? יש אפליקציות בודדות המסוגלות לבצע זאת בקלות, אך הטובה ביותר היא Video College המאפשרת לבחור יותר מ-45 אפשרויות של עיצוב תמונה, אפשרות הוספה של עד 5 סרטונים בקולאז' אחד, הוספת קול לסרטונים וגם ערבוב של תמונת סטילס עם סרטוני וידאו. הממשק פשוט מאוד מאחר ואתם לא באמת עורכים את הסרטון - כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את סגנון הקולאז', את התמונות והסרטון ולעלות ישר לאינסטגרם. האפליקציה זמינה בחינם גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי iOS.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully