וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההדלפה הזו חושפת עיצוב די מסקרן לנקסוס הבא של גוגל

אילן גלר

16.8.2016 / 13:58

לדגמים החדשים של גוגל, שצפויים להיחשף באופן רשמי בעוד כמה שבועות, יש גב המחבר בין מתכת וזכוכית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב שונה לגב. נקסוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

דגמי סמארטפון רבים כוללים קווים שונים ומשונים בצדם האחורי, שהם למעשה חלק ממבנה האנטנה של המכשיר. אייפון 6 של אפל הוא כנראה אחד העיצובים הפחות אלגנטיים לכך, אך פרטי עיצוב דומים נראים לעין גם במכשירים מתוצרת HTC וסמסונג. בגוגל כנראה לא מחבבים את הסגנון הזה, שכן החברה החליטה להשקיע מאמצים רבים בעיצוב שונה לגב מכשירי הנקסוס הבא שלה.

כפי שנחשף בהדלפה האחרונה למכשיר הנקסוס החדש של גוגל, שצפוי להיחשף באופן רשמי בעוד כמה שבועות, יש גב העשוי מחיבור בין מתכת וזכוכית. חלק הזכוכית מקיף את עדשת המצלמה וחיישן טביעות האצבע, בעוד ששאר מארז המכשיר עשוי אלומיניום. פרט לכך, הסמארטפון נראה דומה מאוד לדגם ה-HTC 10, חיזוק נוסף לשמועה כי החברה הטאיוואנית היא זו האחראית לייצור מכשירי הנקסוס החדשים.

הדגם הראשון, שמפותח תחת שם הקוד Sailfish, הוא מחליפו של הנקסוס 5X (מתוצרת LG) והוא נחשב לדגם הפחות יוקרתי. המכשיר יצויד במסך בגודל 5 אינץ' עם מעבד מתוצרת קוואלקום, 4 גיגה של זיכרון RAM ושטח אחסון בנפח 32 גיגה. בגוגל החליטו שלא לוותר על חיבור האוזניות הסטנדרטי, לצד חיבור USB מסוג C חדש. המצלמה האחורית תהיה באיכות של 12 מגה-פיקסל, והסוללה בנפח 2,770 מיליאמפר-שעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אחיו הגדול של ה-Sailfish הוא דגם בשם Marlin (מחליפו של הנקסוס 6P מתוצרת וואווי), שייהנה ממסך איכותי יותר בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 2K. מפרט החומרה שלו מזכיר מאוד את אחיו הקטן למעט אפשרות לרכישת המכשיר עם נפח אחסון מכובד של 128 גיגה. שני המכשירים צפויים לזכות להכרזה רשמית בתאריך 4 באוקטובר, ויגיעו כנראה לחנויות בישראל כמה שבועות לאחר מכן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך ברזולוציית 2K. נקסוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully