וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הזו מאפשרת לכם להזמין מנות ממסעדות רגע לפני שהן הולכות לפח

אילן גלר

16.8.2016 / 15:09

לא מדובר במנות שהוגשו לסועדים ולא נאכלו, אלא במנות שהוכנו עבור שעות העומס בצהריים, לדוגמה, ולא נקנו או בופה גדול שנותר גדוש אך יתום בסיום אירוע

מערכת וואלה!

בוודאי עלה בדעתכם לא פעם כי מחיר המנה, שאותה הזמנתם במסעדה, כולל את עלותם של רכיבים שכלל לא אכלתם - מנות שהוכנו מראש עבור שעות השיא, אך איש לא הזמין אותן. אלו מושלכות לפח בגמר הארוחה, וכך נוצר בזבוז כפול: מזון טרי ואיכותי מסיים את דרכו במזבלה, ואתם שילמתם לחינם וגרמתם שלא במתכוון נזק לסביבה.

האפליקציה GoToo Good to , שפעילה כבר זמן מה בדנמרק וכעת מרחיבה פעילותה גם לאנגליה, מציעה פתרון ייחודי לבעיה זו ברוח כלכלת השיתוף. מפעילי האפליקציה חוברים למסעדות, המוכנות לשתף פעולה, ואלו יוצרות תפריט מקוון של מנות שבדרך כלל נותר מלאי שלהן בסיום שעות הפעילות או שעות המנות העסקיות.

המשתמש באפליקציה מזמין ארוחה שכזו במחיר סמלי, ואז מגיע לאסוף אותה ישירות מהמסעדה מאחר ובשלב זה האפליקציה לא מפעילה שירות משלוחים. נדגיש כי לא מדובר במנה שהוגשה לסועד ולא נאכלה עד תומה, אלא באוכל שהוכן עבור שעות העומס בצהריים, לדוגמה, ולא נקנתה או בופה גדול שנותר גדוש אך יתום בסיום אירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

היזמים העומדים מאחורי האפליקציה טוענים כי מטרתם אינה לצבור רווחים, אלא לסייע לחיסכון במשאבים והצלת כדור הארץ. מדובר ללא ספק במטרה מכובדת: במהלך שנה ממוצעת יותר מ-600,000 טונות של מזון מושלכים לפח במסעדות באנגליה, בזבוז מיותר לחלוטין ש-Too Good to Go עשויה לצמצם באופן משמעותי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא ספק מטרה מכובדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully