וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובמקום הראשון: וואווי P9 זוכה בפרס הסמארטפון הטוב ביותר

מייקי לוי

17.8.2016 / 7:10

ארגון התמונה והסאונד האירופאי הכריז על הסמארטפונים הטובים ביותר לשנת 2016-2017. מדובר בפרס חשוב עבור החברה שמנסה לזכות באהדה מחוץ לשוק העיקרי שלה בסין. ואילו פרסים גרפו הסמארטפונים של סמסונג ו-HTC?

עומרי וייס

בסרטון: עושים אנבוקסינג לוואווי P9

אפשר לומר שכמעט והגענו אל סוף עונת הכרזות מכשירי הדגל של חברות הסמארטפונים, אלא אם צפויה הפתעה בתחום, מה שלא ממש צפוי לקרות. כעת אם כן, זהו זמן הסיכומים והדירוגים של המכשירים השונים ובעיקר של הביצועים שלהם.

ארגון התמונה והסאונד האירופאי, המורכב מ-50 אנשי מקצוע בתעשייה, מ-23 מדינות שונות, הכריז על הסמארטפונים הטובים ביותר לשנת 2016-2017. אל המקום הראשון הגיעה חברה שזכתה בפרס כבר בשנה שעברה, חברת וואווי, אבל הפעם מדובר כמובן בדגם החדש, ה-P9 של החברה, וגם HTC עם הסמארטפון HTC 10.

"העיצוב המעודן של ה-P9 זכה לקבל שבחים רבים מהשופטים, העיצוב הוא תוצאה של פיתוח ממצה ותשומת לב לפרטים מן המעצבים התעשייתיים המובילים בעולם". כמו כן, סמנכ"ל השיווק של חברת וואווי אמר כי מכירת המכשירים P9 וה-P9 פלוס, כבר חצו את ה-4.5 מיליון יחידות בעולם בחודש שעבר, מה שמצביע על מגמה שהולכת וגדלה בשוק מכשירי הביניים. כלומר, יותר ויותר אנשים מחפשים מכשיר טוב ואמין, ולא מוכנים להוציא סכום גבוה עבור מותג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מדובר בפרס חשוב שהחברה גרפה בניסיון לזכות באהדה מחוץ לשוק העיקרי שלה בסין. החברה קיבלה היום חיזוק גם מהשוק בסין, כאשר חברת המחקר IDC פרסמה דו"ח בו חברת וואווי ממוקמת במקום הראשון במכירת הסמארטפונים ברבעון האחרון בסין, כאשר היא חולשת על 17.2 אחוזים מהשוק בסין עם מכירה של 19.1 מיליון מכשירים. בהחלט מרשים.

ה-HTC 10 גרף את פרס הסמארפון המתקדם ביותר. "עם ערכת השבבים האחרונה של קואלקום הסנאפדראגון 820, 4 גיגה זיכרון RAM, מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית QHD, סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה ותמיכה בהטענה המהירה בתקן האחרון Quick Charge 3.0, מצלמה מדהימה עם טכנולוגיית UltraPixel וגוף מתכתי יוקרתי, זה ברור למה ה-HTC 10 מכניס את המילה סמארט בסמארטפון", כך ציינו השופטים.

כמו כן, עוד במסגרת האירוע הכריזו על פרסים נוספים כמו פרס המצלמה הטובה ביותר, בו זכתה סמסונג עם ה-Galaxy S7 Edge, וה-G5 של חברת LG שזכה בפרס הסמארטפון החדשני ביותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מעודן. וואווי P9./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully