וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עוד לא ראינו: ויברטור שמחובר לייב למנגנון תשלום ברשת

אילן גלר

17.8.2016 / 10:36

הנה דרך מקורית לרוקן ארנקים של גברים: כוכבות פורנו משחקות בשידור חי במשחק מחשב בזמן שהן מקבלות כסף מהצופים, כל תשלום מפעיל את הוויברטור שלהן. ככל שהתשלום גבוה יותר - העוצמה של הוויברטור חזקה יותר

צילום מסך

כוכבות הפורנו בשידור חי ברשת (Cam Girls) הצליחו לעלות לאחרונה על הדרך המושלמת לרוקן את ארנקי הגיקים. הן עושות זאת באמצעות שילוב שני הדברים החביבים עליהם בעולם כנראה: שידור של משחקי וידאו (משחק הפעולה הפופולרי Overwatch במקרה שלפניכם), ופורנו אינטראקטיבי המעניק תמריץ חזק במיוחד לתרומות בזמן אמת.

איך בדיוק זה עובד? הבחורה משחקת במשחק המחשב, וממתינה לתשלומי טיפים מהצופים. כל תשלום שכזה מפעיל את הוויברטור שלה. ככל שהתשלומים גבוהים יותר, מופעל הוויברטור למשך זמן ארוך יותר ובעוצמה חזקה יותר. לא פלא שערוצי הווידאו הללו זוכים לפופולריות הולכת וגדלה, במיוחד מאחר ואת כל הציוד הנדרש לצורך השידור ניתן להזמין בקלות מאתר הקניות אמאזון.

למרבה האירוניה, ההמצאה הזו נולדה דווקא הודות לניסיונות צנזורה. בתחילה ניסו כוכבות הפורנו להעביר את שידוריהן דרך פלטפורמות המשמשות בדרך כלל לשידור משחקים (כמו Twitch או YouTube Gaming), אך לאחר שנחסמו מפני שהן לכאורה מפרות את תנאי השימוש, נאלצו הנערות למצוא דרכים חדשות להסתנן לאתרים הללו.

הפתרון, כפי שראיתם, הוא ללא ספק "משחק", אם כי ייתכן שאתרי הווידאו ימהרו לנסח מחדש את ההגדרות על מנת לחסום גם מיזמים כאלו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: גיימרית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully