וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדונלד'ס התחילה לחלק שעונים חכמים במתנה - זה נגמר מוקדם מהצפוי

אילן גלר

18.8.2016 / 9:52

ענקית המזון המהיר החליטה לחלק שעונים חכמים בארוחות הילדים שלה. מדובר בדגם פשוט המיועד לילדים כשהפיצ'ר המרכזי והיחיד שלו בעצם, הוא למדוד צעדים. הרעיון המרכזי הוא כמובן לעודד פעילות גופנית בקרב הצרכנים. אז מה גרם לחברה להוציא אותו מהתפריט לאחר כיומיים בלבד?

צילום מסך

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס הצטרפה במפתיע לשוק השעונים החכמים, בדרך יוצאת דופן. החברה חילקה בימים אלו בסניפיה בקנדה את השעון החכם שלה במתנה לצד ארוחות הילדים המפורסמות (Happy Meal).

מתנה זו מחליפה למעשה את דמויות הפלסטיק והצעצועים המחולקים בדרך כלל, בסמוך לצאתם של סרטי קולנוע חדשים. רק שזה לא נמשך זמן רב, מסתבר שהרצועות של השעון גרמו לגירוי לא נעים על העור, עבור חלק מהמשתמשים, וכעבור כיומיים בלבד - מקדונלדס כבר עשו ריקול למוצר. גם סרטון היוטיוב שהציג את השעון החכם - כבר הוסר מהרשת.

מבחינת גאדג'טים טכנולוגיים, השעון של מקדונלד'ס לא ממש היה מתחרה במוצרי אפל או סמסונג במידת התחכום שלו: הוא מסוגל אך ורק לספור צעדים. המעטים שכן הספיקו לנסות אותו, טענו שהוא מרגיש די זול וברור שהוא לא מוצר המיועד לשרוד במשך הרבה זמן.

מטרת החברה, לטענתה, היא לעודד אורח חיים בריא יותר הכולל פעילות גופנית. לאחרונה גם ביצעה הרשת שינויים בתפריט שאמורים לשכנע את ההורים כי מוצריה אכן בריאים יותר מבעבר, כדוגמת הפסקת השימוש בחומרים משמרים וסירופ פרוקטוז סוכרי בכמה מהמנות הפופולריות.

בשלב זה, לא ברור האם מדובר במבצע זמני בלבד או שהשעון יהפוך לחלק קבוע ממלאי המוצרים של מקדונלד'ס, האם תורחב החלוקה למדינות נוספות, ובעצם האם המוצר הזה בכלל יחזור. לכל הפחות, חלוקת השעונים הייתה צפויה לעורר מודעות גדולה יותר לתחום הטכנולוגיה הלבישה, שעד כה לא שחזר את ההצלחה המסחרית האדירה של מכשירי סמארטפון או טאבלטים ברחבי העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי בפעם הבאה. השעון החכם של מקדונדל'ס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully