וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ה-Note 7 של סמסונג הוא מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר בשוק?

אילן גלר

18.8.2016 / 10:56

לאחר ההשקה מגיע שלב הביקורות: מסך מצוין, חומרה חזקה וסוף סוף מגוון שימושים לעט האלקטרונית המצורפת אליו. המבקרים בחו"ל מכתירים את המכשיר כטוב ביותר בהיסטוריה, אבל כמובן שיש לו כמה חסרונות, כשהבולט בהם הוא המחיר הגבוה. האם הוא שווה את זה?

ספק 500

בסרטון: סקירה ראשונה של גלקסי נוט 7 מההשקה הרשמית בניו יורק.

בתחילת החודש, כתבנו על ההשקה למכשיר ה-Galaxy Note 7, ה"פאבלט" העדכני של סמסונג, וכעת הביקורות הראשונות מגיעות ומהללות את הסמארטפון החדש. יש אף כאלו המגדירים אותו כדגם המוצלח ביותר בהיסטוריה.

הקונצנזוס בקרב המבקרים הוא כי מדובר במכשיר בעל מסך מצוין, חומרה חזקה ומהירה, ומגוון שימושים מוצלחים לעט האלקטרונית המצורפת אליו. רק המחיר הגבוה, במיוחד בהשוואה למכשירי אנדרואיד אחרים, מעיב במידת מה על ההתלהבות.

"ה-Note 7 נהנה משנות הניסיון הרבות אותן צברה סמסונג בתחום, ועיצוב החומרה והתוכנה שלו מרימים אותו מעל המתחרים" קובעים ב-The Verge, לצד הצהרה מפורשת כי הוא עדיף על פני האייפון 6S פלוס של אפל. "זהו מכשיר אנדרואיד יפיפה ובעל יכולות רבות, העיצוב המוצלח ביותר של סמסונג אי-פעם" נכתב ב-CNET, המציינים גם לרעה את מחירו של המכשיר ומשקלו. המחיר אגב, עומד כרגע על כ- 850 דולר.

בבלוג הטכנולוגיה Engadget קובע המבקר כי זהו המכשיר הטוב ביותר של סמסונג אי-פעם, ומתחרה על תואר מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר בשוק. למעשה, עושה רושם כי המתחרה הגדול ביותר שלו הוא דווקא מכשיר ה-S7 Edge של סמסונג עצמה, שנהנה מחלק מהיתרונות, כדוגמת המסך האיכותי והעיצוב המרשים - במחיר נוח יותר ועיצוב קומפקטי.

הגלקסי Note7 יהיה זמין החל מ-19 באוגוסט, כשמכירה מוקדמת כבר התחילה לפני כשבועיים. ברשת מחסני חשמל אגב, כבר דיווחו בתחילת החודש על 200 הזמנות מוקדמות שבוצעו, סביר להניח שהמספר הזה רק הלך וגדל עד כה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
המכשיר הכי טוב בעולם? גלקסי נוט 7./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גלקסי נוט 7./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
גלקסי נוט 7. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
עוד זווית. גלקסי נוט 7./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully