וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מציגה: אפליקציית וידאו צ'אט חדשה

אילן גלר

18.8.2016 / 14:04

אחרי הכישלון של אפליקצית האנגאאוט, גוגל שוב מנסה להשיג דריסת רגל בתחום הווידאו צ'אט, ומשיקה אפליקציה חדשה לשיחות וידאו בסמארטפונים. מה היא מציעה והאם כדאי להתקין אותה?

מערכת וואלה!

ענקית הטכנולוגיה גוגל לא הצליחה עד היום להשיג דריסת רגל משמעותית בתחום ההודעות המידיות והצ'אט. אפליקציית ההודעות שלה, Hangouts, מסתפקת בכמות משתמשים קטנה בהרבה מזו של וואטסאפ, פייסבוק מסנג'ר או Skype, ואינה מוכרת בקרב הקהל הצעיר. אבל החברה לא מוכנה לוותר, ומשיקה כעת מוצר חדש בשם Duo המוקדש לשיחות וידאו בסמארטפונים.

Duo, הזמינה להורדה עבור מכשירי אנדרואיד ואייפון, היא אפליקציה בעלת אפיון ממוקד מאוד: האפליקציה מאפשרת שיחות וידאו למשתמשים אחרים שהתקינו אותה, ושום דבר פרט לכך. בגוגל מאמינים כי דווקא הפשטות הזו היא מה שבעלי סמארטפון רבים מחפשים, ומעדיפים להתמקד בממשק פשוט ונוח ואיכות שיחה גבוהה ככל האפשר. בגרסת האנדרואיד, ניתן לראות את מי שמתקשר עוד לפני שעונים לשיחה, תכונה ייחודית שאותה מכנים בגוגל Knock knock.

מאחר ו-Hangouts כוללת גם היא תכונת וידאו צ'אט, ולגוגל אין כוונה לבטל אותה בטווח הזמן המידי, עושה רושם כי Duo מתחרה לא רק במוצריהן של חברות אחרות - אלא גם בשירותים אותם מציעה גוגל עצמה. זהו הימור הנשען על יכולת של האפליקציה החדשה לצבור קהל משתמשים גדול תוך זמן קצר, ומעניין לגלות האם תצליח בכך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully