וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיצה לסושי: צפו ברובו-שף מכין כל מנה שתרצו

אילן גלר

23.8.2016 / 6:37

המנות מורכבות בדייקנות שלא הייתה מביישת שף מקצועי, וזה רק יישום אחד שהודגם לצד רובו-רוקח, רובו-צייר ואפילו רובו-מחלק-עלונים

צילום מסך

הענקית היפנית קוואסאקי מוכרת בישראל בעיקר כיצרנית של אופנועים ואופנועי-ים, אבל לחברה השקעות נרחבות גם בתחום הרובוטיקה. לאחרונה היא חשפה פריצת דרך, רובוט בשם duAro המצויד בשתי ידיים בעלות חופש פעולה ורמת דיוק הדומה לזה של ידיים אנושיות. באמצעות שתי הידיים הללו מסוגל הרובוט לבצע מלאכות עדינות ואף לשתף פעולה עם עובדים אנושיים לצדו.

במסגרת תצוגה שאותה הקימה החברה בטוקיו, מדגימה קוואסאקי את השימושים האפשריים בטכנולוגיה החדשה. היישום המסקרן ביותר לרובוט duAro הוא כשף. בהדגמה נראה כיצד הרובוט מכין פיצות וסושי בכוחות עצמו, ומגיש את המנות לסועדים. המנות מורכבות בדייקנות שלא הייתה מביישת שף מקצועי, ואת הפיצה הרובוט אפילו הכניס לתנור והמתין בסבלנות שתהיה מוכנה על מנת להוציא ולפרוס אותה.

דגם נוסף של הרובוט משמש כמעין רוקח, שולף מתוך מדפים תרופות מרשם לפי בקשה, ומגיש אותן בעדינות ללקוחות. רובוט duAro נוסף הנמצא בתערוכה מצייר בידיו פורטרטים צבעוניים של המבקרים, ומגיש להם פלאיירים פרסומיים. כל הטכנולוגיות הללו עדיין נמצאות בשלב ניסיוני, אך בחברה מקווים להפוך את הרובוטים הללו למוצר מסחרי בשנים הקרובות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רובו שף. צילום מסך
יש משהו טבעוני?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully