וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכורים לסנאפצ'ט? זה התפקיד הכי שווה בשירות לאומי

23.8.2016 / 9:55

המתנדבים יזכו לכל ההטבות של השירות הלאומי: דמי כלכלה אישיים שיופקדו ישירות בחשבון הבנק, כרטיס מתנדב שיזכה בנסיעה חינם בתחבורה ציבורית ואף סידור מגורים. המשימה: העלאת תכנים לסנאפצ'ט ולאינסטגרם כל השבוע

מערכת וואלה!

אלפי צעירים מתנדבים מדי שנה לשירות לאומי. השירות הלאומי מבוסס על התנדבות והוא מיועד לכל מי שמעוניין לתרום לחברה במשך שנה או שנתיים ואינו מתגייס לצה"ל. השירות הלאומי מאפשר למתנדבים להכיר ולעזור לרבדים חלשים בקהילה הזקוקים לעזרה בתחומים שונים. וכעת עמותת שלומית לשירות לאומי ואזרחי מחפשת מתנדבים לתפקיד כנראה הכי מגניב עד היום, שינהלו חשבונות סנאפצ'ט, אינסטגרם ופייסבוק.

המתנדבים שיתקבלו ידרשו להקדיש יותר מ-40 שעות שבועיות לקידום תוכן ברשתות החברתיות. התפקיד כולל סיורי שטח בין כל מקומות השירות בארץ, מקרית שמונה ועד אילת, פגישות עם מתנדבים בשירות לאומי כדי לשמוע את סיפוריהם ולהעלותם לרשתות החברתיות באמצעות וידאו או תמונות שיצולמו בסמארטפון.

סלפי ביקיני. ShutterStock
מכורים לרשתות חברתיות? הג'וב הזה תפור עליכם./ShutterStock

לדברי העמותה, זו הזדמנות למכורים לרשת לתעל את ניסיונם וכישוריהם למען החברה. המתנדבים ביחידת הרשתות חברתיות של שלומית יקבלו את כל הזכויות הניתנות מצד המדינה למשרתים בשירות הלאומי: דמי כלכלה אישיים שיופקדו ישירות בחשבון הבנק, כרטיס מתנדב שיזכה בנסיעה חינם בתחבורה ציבורית ומגורים למתנדבי מדיה חברתית בודדים. עם סיום השרות יינתן מענק שחרור בסך 3,720 שקלים ופיקדון אישי בסך 11,184 שקלים שיועמד לצורכי לימודים, פתיחת עסק, נישואין או למשיכה בתום חמש שנים מיום השחרור. הטבות נוספות הן שנת לימודים חינם במוסדות להשכלה גבוהה שנקבעו על ידי הממשלה וקורס פסיכומטרי במחיר מיוחד.

"בניית נבחרת מדיה חברתית של העמותה מאפשרת לנו לעדכן על מסלולי התנדבות בפני צעירים שחיים ברשתות החברתיות וקיבלו פטור מהצבא", אומרת ארנה קוטלר מנכ"ל עמותת שלומית. "המתנדבים ביחידת המדיה חברתית הגיעו למסגרת של שירות לאומי בעקבות פטור משרות צבאי על רקע בריאותי ולמרות זאת בחרו להתנדב. יכולים להתקבל לתפקיד רק מתנדבים שעושים את שנת שירותם השנייה לאחר שבשנה הראשונה הם התנדבו במקומות אחרים בקהילה ומכירים את העשייה באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully