וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד 7 הושקה רשמית בהפתעה - אילו מכשירים יכולים כבר להוריד?

23.8.2016 / 10:59

כצפוי, המכשירים מבית גוגל הם אלו שזוכים ראשונים בעדכון, שכולל לטענת החברה יותר מ-250 שיפורים: נקסוס 6P, נקסוס 5X ועוד כמה מכשירים

צילום מסך

(בסרטון: כמה פיצ'רים מעניינים מגרסת הבטא)

זמן קצר לפני שהיא הייתה אמורה לצאת רשמית לאוויר העולם, לפי הדיווחים, מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 "נוגט" הושקה הלילה באופן רשמי על ידי גוגל. נוגט הוכרזה בחודש מאי השנה, בכנס המפתחים השנתי של גוגל, והציגה שיפורים חשובים למערכת ההפעלה למובייל של ענקית האינטרנט.

בתחילת החודש הכריזה חברת LG כי מכשיר ה-V20 שיושק בחודש הבא יהיה הסמארטפון הראשון בעולם עם אנדרואיד 7.0 אבל גוגל לא נתנה לאף אחד לגנוב לה את הבכורה. מערכת ההפעלה המעודכנת משוחררת בהדרגתיות לכל המשתמשים, ובהתאם למסורת של גוגל המכשירים הראשונים שיזכו לעדכון יהיו הנקסוסים.

Nexus 9 (HTC), Nexus 6P (וואווי) Nexus 5X (LG), Pixel C הטאבלט החדש של גוגל ומכשירי Android One. כאמור, V20 של LG יהיה הסמארטפון החדש הראשון שיגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד נוגט 7.0 מובנית.

אנדרואיד 7. צילום מסך
הראשונים לקבל את העדכון, כמו תמיד, אלה בעלי הנקסוסים./צילום מסך

"עבדנו איתכם ביחד במהלך החודשים האחרונים, כדי לקבל את חוות הדעת שלכם לגבי הגרסה הזאת ובנוסף, כדי להבטיח שכל האפליקציות יהיו מוכנות לשימוש ויעבדו במערכת ההפעלה נוגט", אמר סגן נשיא ההנדסה, דייב בורק.

מערכת ההפעלה כוללת שיפורי אבטחה נרחבים שכן גוגל הוסיפה שכבות הצפנה ואבטחה נוספת, לצד מערכת קבצים מוצפנת. כמו כן, גוגל שיפרה את הורדת והתקנת האפליקציות, שכן היא מהירה עד 75 אחוזים מבעבר וגם שוקלות משקל נמוך של עד 50 אחוזים, נוספה אפשרות של מסך מפוצל בסמארטפונים ובטאבלטים, ניהול התראות משופר המאפשר להגיב ישירות מההתראה עצמה והתראות אינפורמטיביות יותר במסך הנעילה. בגוגל ציינו כי הגרסה החדשה כוללת יותר מ-250 שיפורים.

אם יש לכם את אחד המכשירים המצוינים מעלה, גשו להגדרות הסמארטפון, לחצו על אודות הטלפון > עדכוני תוכנה ושם בדקו עדכונים (לחיצה על הכפתור). אל תבהלו אם העדכון לא יופיע, מאחר ובגוגל משחררים אותו בצורה הדרגתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully