וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה! עמותת חסדי נעמי מחפשת ציידי פוקימונים ב-200 שקלים לשעה

24.8.2016 / 7:11

חדשות טובות למכורים לפוקימון גו: עמותת "חסדי נעמי" לקחה את תרומות ארוחות החג צעד אחד קדימה, וכעת היא מציעה כסף ללוכדי פוקימונים, שבסופו של דבר יעבור לתרומה עבור נזקקים בראש השנה. אז איך זה בדיוק עובד?

צילום מסך

מאז נכנס בסערה אל חיינו משחק המציאות הרבודה פוקימון גו, הוא פשוט לא מפסיק לצבור פופולריות ולעשות כותרות. כבר עשו סרט פורנו בהשראתו, אנשים נפלו מצוק בעקבות מרדף אחרי פוקימונים, ויש עכשיו אפילו המבורגרים בצורת פוקימונים. עכשיו, סוף סוף, יש גם מטרה טובה באמת לאיסוף היצורים החמודים.

עמותת חסדי נעמי, העמותה הגדולה בישראל לחלוקת מזון, יוצאת במבצע חדש לקראת איסוף מנות המזון בראש השנה עבור נזקקים. במסגרת הפעילות מציעה העמותה עבודה ללוכדי פוקימונים, בשכר נאה של 200 שקלים לשעה. סכום הכסף ההתחלתי לפרויקט זה נתרם אגב, על ידי תורם אנונימי שמאוד אהב את כל הקונספט.

פוקימון גו. ShutterStock
רוצים לעשות קצת כסף לפני סוף החופש הגדול?/ShutterStock

"לפני ראש השנה אנחנו אוספים מזון והקונספט הוא בעצם להזמין את ציידי הפוקימונים לפנות אלינו", אומר לנו תמיר האס, מהאס תקשורת ואסטרטגיה וממובילי המיזם. "בגדול, ראיתי שיש אנשים שממש מכורים למשחק הזה, ומה שאנחנו עושים היום זה בעצם קונים זמן. אם אנשים ישנים, או שהם בעבודה או לא יכולים לצאת ולצוד פוקימונים ורוצים להתקדם במשחק - אנחנו מתווכים בין תופסי הפוקימונים לאנשים שאין להם זמן לעשות את זה".

בעמותה מסבירים שכל מי שיבקש צייד פוקימון יתבקש להציע הצעת מחיר בדמות של "תרומת ארוחות", לנזקקים לקראת ראש השנה. המינימום הוא שבע ארוחות לכל שעתיים של ציד פוקימונים, בעלות של 40 שקלים לארוחה. מי שיציע את כמות הארוחות הגדולה ביותר יזכה בציד פוקימונים מיומן שישדרג לו את הפרופיל במשחק בזמן שהוא לא משחק.

בקיצור הקונספט הוא מאוד פשוט: יש מישהו שמכור לפוקימון גו ורוצה להתקדם במשחק, אבל אין לו מספיק זמן. הוא פונה לעמותה כדי למצוא מישהו שילכוד פוקימונים במקומו, ועל התיווך הזה הוא משלם בארוחות חג, כלומר בתרומה של ארוחות חג.

"בינתיים פנו אלינו כעשרה בני נוער שהציעו את עצמם כלוכדי פוקימונים להשכרה, ברגע שיהיו לנו מספיק אנשים - נעשה את החיבור הזה. לא יודע אם אוכל לתרום פה עשרות אלפי ארוחות חג, אבל גם זה יהיה משהו ואם נצליח, אז נצליח". מוסיף האס.

"זה לא ברור מאליו שעמותה חרדית תעשה כזה דבר. מייסד העמותה, הרב יוסף כהן, הוא בנאדם פתוח והוא הבין מזמן שכל הדרך לייצר תרומות זה על ידי משיכת תשומת לב".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתלם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully