וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 6S האכיל את הגלקסי נוט 7 חצץ במבחן המהירות. צפו

אילן גלר

25.8.2016 / 8:38

לאייפון 6S נדרשו דקה ו-21 שניות להשלים את המשימה, ואילו לנוט 7 שתי דקות וארבע שניות. זאת למרות שעל הנייר הנוט 7 הרבה (הרבה) יותר חזק

צילום מסך

בבלוג הטכנולוגיה PhoneBuff החליטו להשוות את הגלקסי נוט 7, מכשיר הפאבלט החדש של סמסונג, שזוכה לשבחים ברחבי העולם, למתחרו העיקריים בשוק. בהיעדרו של סמארטפון חדש מתוצרת אפל (החברה צפויה להכריז על דגמי 2016 שלה רק בחודש הבא), נפל האתגר על האייפון 6S, סמארטפון שהגיע לחנויות לפני כמעט שנה. אלא שהתוצאות בהחלט הפתיעו.

במהלך המבחן, נדרש כל סמארטפון לפתוח רשימה זהה של 14 אפליקציות. לאייפון 6S נדרשו דקה ו-21 שניות להשלים את המשימה, ואילו לנוט 7 שתי דקות וארבע שניות. פער של יותר מחצי דקה, אם כן, בין שני המכשירים. זאת למרות שהנוט 7 מצויד במעבד חדש ומתקדם יותר מזה של האייפון (לפחות על הנייר), וכמות זיכרון RAM כפולה (4 ג'יגה לעומת 2 במכשיר של אפל).

כיצד זה ייתכן? ב-PhoneBuff נותנים את הקרדיט לאופן שבו אפל מפתחת במקביל את החומרה והתוכנה, כך שאלו יתאימו באופן מיטבי זה לזה. מערכת ההפעלה iOS פותחה במיוחד עבור חומרת האייפון, בעוד שאנדרואיד, מערכת ההפעלה של הנוט, חייבת להתאים לאלפי מכשירים שונים בשוק. ניתן להעריך, אם כן, כי הפער בין הנוט 7 למכשיר אייפון חדש יהיה גדול אף יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מבחן מהירות אייפון 6 נוט 7. צילום מסך
אפל הוכיחה שהיא יודעת מה היא עושה. אבל האם ההפרש הקטן הזה באמת משנה?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully