וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: הפיראטים הישראלים שכבשו את כווית ואתר למכורים לקניות

26.8.2016 / 7:53

הטכנולוגיה הישראלית שתשפר משמעותית את יכולות הרופאים בחדרי הניתוח, כך תשמרו על שיח מכובד ברשת, ואיך להשיג מלגת לימודים גבוהים בקליק? החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: המשחק הישראלי פיראט קינגס)

המשחק הישראלי Pirate Kings, שמאחורי עומדת חברת המשחקים Jelly Button Games, חוגג 70 מיליון הורדות והוא הותקן אצל שחקנים ביותר מ-200 מדינות. במשחק ניתן להתקדם במהירות על ידי רכישת מטבעות וירטואליים, והמדינות בהן הממוצע לשחקן משלם הוא הגבוה ביותר הן קאטר, איחוד האמירויות וכווית. אנחנו על המפה.

Jelly Button Games הוקמה ב-2011 על ידי חמישה שותפים: רון סרנגה, רון רג'ואן, אלון לב, מוטי נובו ומור שני. כיום החברה מונה 80 עובדים במשרדים בדרום תל אביב והיא מגייסת עובדים נוספים למשרות שונות.

לא לשכוח

אילוסטרציה. ShutterStock
מסרוני חירום בעת הצורך./ShutterStock

לצערינו גם בקיץ הנוכחי התרחשו מספר אירועים טרגיים בהם פעוטות נשכחו ברכב. לאור המקרים הקשים, פותחו לאחרונה מספר אפליקציות כמו גם גאדג'טים שונים, שאמורים למנוע הישנות מקרים אלו, ביניהם גם מערכת "שוהם". המערכת המותקנת בגן שולחת מסרונים להורים שילדיהם לא הגיעו לגן ומסרוני חירום בעת הצורך, ובכך מונעת את שכחת הילד הבא ברכב. התפעול נעשה בשליטה מרחוק על ידי צוות שירות הלקוחות ולא פחות חשוב מכך, מסירה כל אחריות משפטית מהגננת.

תהיו בריאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
AutoLap, מערכת רובוטית לפרוצדורות רפואיות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טכנולוגיה רובוטית חדשה לניתוחים, בקרוב גם בחדר הניתוח הישראלי: חברת MST הישראלית, שפיתחה מערכת רובוטית לניתוחים, מרחיבה את הפעילות השיווקית עבור מערכת האוטולאפ (AutoLap). החברה מתכוננת למכירות ושימוש בחדרי ניתוח בארץ, כשמספר מנתחים מובילים כבר בחנו את המערכת. תחום הרובוטיקה הרפואית הוא אחד מבעלי הגידול המהיר ביותר בעולם המכשור הרפואי, כששימוש במערכת מעניק עבודה מדויקת, שדה ראיה יציב, ביצוע ניתוח ללא הפרעות, הורדה של מספר אנשי הצוות הרפואי הנדרשים לפרוצדורה, וכו'.

דבר אליי יפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפס סובלנות לבריונות./מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהלי קבוצת ווטסאפ או מנהלי עמוד פייסבוק, שימו לב: איגוד האינטרנט הישראלי מפיץ מדריך לשמירה על שיח מכבד בפייסבוק ובוואטסאפ, וכדאי שתפיצו אותו. מדובר במסר הכולל ארבעה כללים קצרים, המעודדים את חברי הקבוצות והעוקבים לנהל שיח מכבד וכמובן להימנע וגם למנוע עד כמה שניתן, בריונות ברשת. אגב, נתון מעניין חושף שדווקא רוב הפניות בקו החם של האיגוד, לא מגיעות מילדים ו/או בני נוער, אלא מאנשים מבוגרים, בקשר לבריונות שהם חוו בעצמם.

מלגה בקליק

לימודים סטודנטים. ShutterStock
בלי להסתבך עם מיליון טפסים./ShutterStock

תשכחו מטפסים, בירוקרטיות מתישות וחיפושים ארוכים אחר אפשרויות למלגה: סטארט-אפ מבית התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות, מציג פלטפורמה ייחודית שמתאימה לכל סטודנט את המלגות המתאימות לו, ומאפשרת להגיש מועמדות אליהן בצורה נוחה ומהירה. Milgapo, הוא אתר המציג את כל המלגות הקיימות בישראל, במטרה להנגיש את העולם העמוס והסבוך הזה. בנוסף, האתר מאפשר לסטודנט להגיש את הטפסים עבורו לכלל הקרנות, בבת אחת ובמקביל לאורך שנה שלמה, תמורת עלות חד פעמית של 190 ש"ח.

לקנות בלי להתפזר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר זיפי./מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות טובות למכורים לקניות אונליין: הכירו את האתר הישראלי, זיפי, שמנגיש עבור ישראלים את אתרי הקניות הבינלאומיים ביניהם, אמאזון, עלי אקספרס, וכו'. בזכות פתרון לשני חסמים מרכזיים, מחסום השפה והחובה לרכוש בכרטיס אשראי בינלאומי, מאפשרת זיפי לישראלים לרכוש בפשטות ובנוחות בממשק שכולו בעברית ועם כרטיס אשראי מקומי. הפרויקט, בו נעשה שימוש באלגוריתם שמתרגם סימולטנית מיליוני פריטים משפה לשפה, הוא פיתוח טכנולוגי מאחוריו עומדים שלושה יזמים צעירים, שהחלו אותו כפרויקט גמר באוניברסיטה.

מניין האנגלית שלי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנכ"ל לינגוויסטיק, כפיר אדם, שהוביל את פיתוח תוכנת EZSpeak/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיתוח ישראלי נוסף שהסתיים השבוע הוא תוכנה ללימוד עצמי מהיר של דיבור אנגלית בהשקעה של 3 מיליון דולרים. תוכנת EZSpeak מאפשרת למשתמש לדבר אל המחשב, שמנתח את איכות הדיבור שלו ויוצר עבור כל משתמש מערך שיעורים אישי. מערך זה מאפשר ללומד לשפר ביצועים חלשים כבר בתחילת התרגול ולהשיג תוצאות מיידיות. "EZSpeak מתמקדת במבטא אמריקני, שהוא הנפוץ והמבוקש ביותר בעולם", מסר מנכ"ל לינגוויסטיק, כפיר אדם, ממובילי הפרויקט. "זהו הפתרון היחיד כיום ללימוד אנגלית כשפה זרה על בסיס השיטה הפונמית".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully