וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו אפשר גם לשחק סוליטייר ואיקס-עיגול ישירות מחיפוש גוגל

אילן גלר

28.8.2016 / 8:54

שני משחקים חדשים הצטרפו לרשימה: במשחק הסוליטייר תוכלו לבחור בין שתי רמות קושי שונות, ותיהנו ממראה כללי המזכיר מאוד את הגרסה הקלסית של מיקרוסופט מחלונות 3.11

צילום מסך

מנוע החיפוש של גוגל אומנם אמור לסייע לכם באיתור מידע ברשת, אך למען האמת גוגל הייתה מעדיפה שלעולם לא תצאו ממנו ותקבלו את כל התשובות שאתם מחפשים כבר בדף התוצאות. זו הסיבה שבמהלך ימי האולימפיאדה, לדוגמה, חיפוש אחר המדליות בהן זכתה כל מדינה הציג מיד טבלה של הישגים במקום לקשר אתכם לאתרים חיצוניים.

כעת מנסה גוגל את מזלה גם עם משחקים "סודיים" נוספים - גרסאות מקוונות של סוליטייר ואיקס-עיגול, משחקי המשרד הקלסיים, המופיעים בראש תוצאות החיפוש. כדי להגיע למשחק הסוליטייר עליכם לחפש את המילה Solitaire באנגלית, ואילו עבור המשחק איקס-עיגול מילות החיפוש המתאימות הן Noughts and Crosses או Tic Tac Toe.

במשחק הסוליטייר תוכלו לבחור בין שתי רמות קושי שונות, ותיהנו ממראה כללי המזכיר מאוד את הגרסה הקלסית של מיקרוסופט מחלונות 3.11. במשחק האיקס-עיגול אפשר לבחור בין שלוש רמות קושי, הגבוהה מבניהן מוגדרת כ"בלתי אפשרית" ולא אמורה להותיר לכם שום סיכוי נגד המחשב. אפשר גם לשחק נגד שחקן נוסף, אם תבחרו באפשרות Play Against a Friend. כל המשחקים הללו, אגב, פועלים היטב גם בחיפוש בדפדפן נייד במכשירי אנדרואיד או iOS.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

>> 10 דברים מגניבים שלא ידעתם שאפשר לעשות בגוגל.

סוליטייר בגוגל. צילום מסך
מעביר את הזמן./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully