וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את "השוטר החתיך" שכבש את הרשת

אילן גלר

28.8.2016 / 9:08

"אפשר לשכור אותו למסיבות?", כתבה אחת המגיבות לפוסט של משטרת בלפסט. "תמיד חשבתי שאני סטרייט, אבל אפילו אני הסתכלתי על התמונה הזו ואמרתי לעצמי הוא נראה מדהים!", הוסיף מגיב אחר

מערכת וואלה!

בשבוע שעבר נערך בעיר בלפסט שבצפון אירלנד פסטיבל רוק בהשתתפותה של להקת הרד הוט צ'ילי פפרס. המשטרה המקומית, כצפוי, נערכה באופן משמעותי לפסטיבל, וגם פרסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה פוסט עם הנחיות והמלצות למבלים. אולם מה שהפך את הפוסט הזה לטירוף ויראלי, עם אלפי תגובות ושיתופים, הייתה תמונתו של קצין הבילוש, בובי סינגלטון, שצורפה אליו.

בין אם זהו מראהו הסמכותי של בובי, המדים שלבש או הקומפוזיציה המדויקת של התמונה המוקפדת, אלפי המגיבים והמגיבות התרשמו עמוקות מהתוצאה הסופית. רבים הביעו את הסכמתם המלאה להיעצר על ידי הקצין המרשים רק כדי שיוכלו לבלות כמה דקות בחברתו בדרך לכלא.

"אפשר לשכור אותו למסיבות?", כתבה אחת המגיבות. "תמיד חשבתי שאני סטרייט, אבל אפילו אני הסתכלתי על התמונה הזו ואמרתי לעצמי הוא נראה מדהים!", הוסיף מגיב אחר. כדאי לציין שבינתיים נערך הפסטיבל ללא כל הפרעות, כך שבובי כנראה לא רק נראה סמכותי, אלא עושה את עבודתו נאמנה ביחד עם חבריו במשטרת בלפסט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

השוטר החתיך שכבש את הרשת. מערכת וואלה!
בנות, מישהי קראה לשוטר?/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully