וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מטופש וממכר: זה כנראה האתר שמשחקים בו בגיהינום

אילן גלר

28.8.2016 / 9:03

דמיינו מסך מלא חלונות פתוחים, וכמה שלא תנסו להזיז אותם ולפנות את התוכנות, בהתאם לאינסטינקט הבסיסי של כל משתמש ווינדוס, תמיד יופיעו עוד חלונות חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חייבים להזיז את כולם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגעים שאתם מעוכים מול המחשב, ולא יודעים מה לעשות, קבלו את האתר הממכר ביותר ברשת - שייתכן בהחלט כי תבלו בו שעות למרות שלמעשה אין בו שום דבר. BlankWindows הוא פשוט אוסף של חלונות ריקים, מהסוג שבוודאי מופיע לעתים קרובות על שולחן העבודה שלכם. האינסטינקט הבסיסי של כל משתמש במערכת ההפעלה חלונות הוא כמובן להתחיל ולפנות את כל התוכנות הללו הצידה, אלא שכאן מגיע הטוויסט: כמות החלונות היא למעשה אין סופית.

מאחורי הקלעים, פועל באתר מנגנון פרוצדורלי (Procedurally Generated), כלומר קוד שיוצר עוד ועוד חלונות ריקים לפי מספר תנאים קבועים מראש. אתם יכולים להמשיך ולפנות את החלונות מהמסך, ותמיד יופיעו חלונות נוספים מאחוריהם. העובדה הזו נעשית ברורה למשתמש כבר לאחר מספר שניות, אבל לא זה מה שיגרום לכם להפסיק ולבזבז זמן על משחק בלתי פוסק.

זו לא הפעם הראשונה שבה המפתח, אמן בשם רפאל רוזנדאל, יוצר חוויה אינטראקטיבית שהיא בין משחק לבדיחה על הקיום האנושי במאה ה-21. באתר הרשמי שלו תוכלו להתרשם מעבודות נוספות, ואפילו לבדוק אם הוא מציג תערוכה במוזיאון שבו יזדמן לכם לבקר בחודשים הקרובים.

[לאתר]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סיזיפוס. טיציאן 1549, צילום מסך
סיזיפוס מאת טיציאן, 1549./צילום מסך, טיציאן 1549

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully