וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ניתן לפרוץ לכל מחשב בשלושה צעדים פשוטים

אילן גלר

31.8.2016 / 14:27

קווין מיטניק הוא אחד ההאקרים המפורסמים בעולם. הוא נעצר על ידי הרשויות בארה"ב לאחר שפרץ לחברות ענק ביניהן: IBM, נוקיה ומוטורולה. כיום הוא מרצה לאבטחה ברשת, בסרטון חדש הוא מדגים איך ניתן לפרוץ לכל מחשב בקלות. למה? אולי כדי להזכיר לכולנו ממה להיזהר ברשת

מערכת וואלה!

קווין מיטניק, אחד ההאקרים המפורסמים בעולם, נעצר על ידי הרשויות בארה"ב ב-1995, לאחר שהצליח לפרוץ למערכות המחשב של יותר מ-40 ארגונים גדולים כדוגמת נוקיה, IBM ומוטורולה. לאחר מספר שנים בכלא, השתחרר מיטניק והפך למומחה אבטחה מבוקש ברחבי העולם. בתכנית ששודרה לאחרונה בערוץ ABC האמריקני, הוא מדגים כיצד ניתן לפרוץ לכל מחשב בשלושה צעדים פשוטים.

הצעד הראשון הוא יצירת רשת WiFi פתוחה בשם שייראה מזמין למשתמש התמים, כדוגמת "Free Wifi" או כל שם נפוץ אחר. השלב השני, הקלטת הקלט מהמקלדת באמצעות תוכנה, והשלב השלישי הוא התקנת עדכון מערכת מזויף והשתלטות מלאה על המחשב.

ברגע שהמשתמש מתחבר לרשת, כלים פשוטים, שאותם לטענת מיטניק יכול כל תלמיד תיכון למצוא ברשת בחינם, מסוגלים לבצע הקלטה של כל אות אותה המשתמש יקליד. ברגע שאותו משתמש יקליד את הסיסמא שלו לאחד החשבונות המקוונים - יכול ההאקר ליהנות מגישה מלאה אליו.

אם זה לא מספיק, יכול ההאקר בלחיצת כפתור לשלוח עדכון תוכנה תמים למראה אל המחשב, שלאחר ההתקנה יאפשר למעשה השתלטות מוחלטת מרחוק. במסגרת הדיווח, הוזכרו מספר חברות גדולות, ביניהן חברת התעופה Jetstar ויצרנית הרכב סוזוקי, כגופים שנאלצו להתמודד עם פריצות מסוג זה במהלך החודשים האחרונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

האקר. ShutterStock
האקינג בשלושה שלבים פשוטים./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully