וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אייפון חדש: אפל עומדת להכריז על מחשבי מקבוק ואיימק חדשים

אילן גלר

31.8.2016 / 15:11

לפי דיווחים שונים בחו"ל, אפל מכינה גרסאות חדשות למחשבי המקבוק פרו והמקבוק אייר הניידים שלה. אז מה עומדים להיות השינויים ומתי הם יוצגו?

צילום מסך

בסרטון: כך ייראה האייפון החדש?

האייפון הוא אולי המוצר החשוב והרווחי ביותר של אפל בשנים האחרונות, אך החברה אינה ממהרת להפקיר את קטלוג המחשבים שלה. לפי דיווח של מגזין העסקים בלומברג, אפל מכינה גרסאות חדשות למחשבי המקבוק פרו והמקבוק אייר הניידים שלה, וגם שדרוג למחשב האיימק השולחני.

המקבוק פרו היא זה שיזכה לשינוי הדרמטי ביותר: הדגם החדש, שיגיע למדפי החנויות לפני סוף השנה הנוכחית, צפוי להיות דק משמעותית מקודמו, ויכלול מסך מגע ייחודי מעל למקלדת עם קיצורי דרך המותאמים לתוכנה בה אתם משתמשים באותו רגע. המקבוק אייר החדש, לעומת זאת, צפוי לשמור על מראה זהה לזה של הדגם הנוכחי, אך יציע אפשרויות חיבור מתקדמות יותר לאביזרים חיצוניים תוך שימוש בסטנדרט USB-C.

האיימק השולחני יזכה גם הוא לשדרוג פנימי, עם אפשרות להזמנת המחשב עם כרטיס מסך חזק יותר מתוצרת AMD, חידוש שיהיה כנראה רלוונטי בעיקר לגיימרים. בנוסף, לפי הדיווח אפל משתפת פעולה עם היצרנית הקוריאנית LG בפיתוח מסך איכותי במיוחד (5K) שיתחבר למחשבים הניידים והשולחניים שלה. כל המוצרים הללו צפויים לצאת לקראת סוף השנה הנוכחית או תחילת השנה הבאה, אך ככל הנראה, לא יוצגו לצד האייפון 7 במסיבת העיתונאים המתוכננת בשבעה בספטמבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב מקבוק חדש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully