וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השיקה שעון חכם יוקרתי, טאבלט חדש ולפטופ עוצמתי

מייקי לוי, ברלין

31.8.2016 / 18:14

לצד מחשבים ניידים חדשים, גולת הכותרת של מסיבת העיתונאים של אסוס בתערוכת IFA בברלין היו השעון החכם היוקרתי עם המפרט המרשים וטאבלט שמתחרה ישירות באפל

מערכת וואלה!

כמו סמסונג, אפל, מוטורולה, וואווי ויצרניות שעונים חכמים נוספות, גם אסוס חשפה היום (ד') את השעון החכם הראשון שלה, בעל מסך עגול ומבוסס מערכת ההפעלה של גוגל אנדרואיד Wear. ה-Zenwatch 3 מגיע עם מסך עגול בגודל 1.39 אינץ' מסוג AMOLED, ברזולוציית 400x400 וצפיפות פיקסלים של 287 פיקסלים לאינץ'. מבחינת המסך השעון של אסוס כמעט וזהה לשעון של וואווי. עוביו של השעון הוא 9.95 מילימטרים (דק יותר מהשעון של וואווי וה-Moto 360 של מוטורולה).

הזנווטש 3 הוא השעון הראשון שכולל את ערכת השבבים סנאפדרגון 2100 Wear של חברת קוואלקום. את השעון מניעה סוללה בנפח 341 מיליאמפר-שעה והודות לערכת השבבים החדשה, השעון חסכוני יותר בסוללה בשיעור של 25 אחוזים, בהשוואה לערכת השבבים סנאפדראגון 400. באסוס אומרים כי בשימוש סביר, השעון יכול לסחוב עד יומיים של שימוש בטעינה אחת (חיי הסוללה ידועים כנקודת תורפה ידועה בשעונים חכמים). לדברי אסוס, 15 דקות הטענה מספיקות כדי להביא את הסוללה ל-60 אחוזים. מחירו של השעון באירופה הוא 229 אירו ולא ברור עדיין מתי הוא יהיה זמין בישראל ובשאר העולם, ומה יהיה מחירו בארץ.

אסוס שעון חכם IFA ברלין. מערכת וואלה!
השעון החכם החדש של אסוס./מערכת וואלה!

לצד הכרזת השעון, החברה הכריזה על שורה של מחשבים ניידים חדשים וטאבלט. אחד המוצרים המעניינים יותר שהושק הוא הטאבלט ZenPad 3S 10 - טאבלט חדש מבוסס אנדרואיד שאמור להתחרות ישירות באייפד אייר 2 של אפל. הטאבלט כולו עשוי מאלומיניום, שוקל 430 גרמים ובאסוס טוענים כי יש לו את היחס הגבוהה ביותר בין המסך לגוף (78 אחוזים לעומת אייפד אייר 2 עם יחס של 71.65 אחוזים).

הטאבלט מצויד במעבד 6 ליבות של מדיהטק, 4 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה או 64 גיגה לאחסון פנימי. הוא מצויד בזוג רמקולים בטכנולוגית ה-SonicMaster 3.0, מצלמת 8 מגה-פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה-פיקסל קדמית. מדובר גם בטאבלט הראשון של החברה שכולל קורא טביעות אצבע הממוקם בכפתור הבית. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 5,900 מיליאמפר-שעה עם טכנולוגיית טעינה המהירה של קוואלקום QuickCharge 3.0. המכשיר מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו (כבר לא הגרסה החדשה ביותר) וממשק ה-ZenUI.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטאבלט ZenPad 3S 10 החדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף הכריזה אסוס על מסך נייד בגודל 15.6 אינץ' ובעובי של 8 מילימטרים. באסוס טוענים כי ה-ZenScreen הוא מסך Full HD הדק והקל ביותר בעולם. המסך שוקל פחות מ-900 גרמים ומגיע עם חיבור USB מסוג C שנועד לטעון אותו וגם לחבר את המסך בצורה קלה ופשוטה למחשב.

בנוסף הכריזה אסוס על הלפטופ החדש ה-Zenbook 3 שכולל מעבד Core i7, זיכרון בנפח של 16 גיגה RAM ונפח אחסון של 1 טרה מבוסס SSD (כונן קשיח ללא חלקים נעים). ה-Zenbook 3 יעלה 1,999 אירו באירופה. אסוס הכריזה גם על ה-Transformer 3 Pro שמגיע עם מעבד Core i7 מהסדרה השישית (לא האחרונה של אינטל שהושקה השבוע), 16 גיגה זיכרון RAM, נפח אחסון של 512 גיגה מבוסס SSD, חיבור Thunderbolt 3 ומחירו 1,599 אירו. המחשב יהיה זמין גם בגרסה נוספת עם Core i5, זיכרון RAM בנפח 8 גיגה והוא מתומחר ב-1,399 אירו. בנוסף הכריזה אסוס על המחשב הראשון שכולל את המעבד מהסדרה החדשה של אינטל (דור 7), ובפנים ניתן למצוא 8 גיגה זיכרון RAM, נפח אחסון של 256 גיגה מבוסס SSD, חיבור Thunderbolt 3 ומחירו 999 אירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully