וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי השיקה סדרת סמארטפונים חדשה וטאבלט דגל המתמקד באיכות הסאונד

אורן דותן, ברלין

1.9.2016 / 12:17

הסדרה החדשה כוללת שני מכשירים: וואווי נובה ו-וואווי נובה פלוס. לשניהם מראה יוקרתי ומפרט לא רע עבור המשתמש הממוצע. המכשירים צפויים לעלות כמו ה-P9 ולפנות לשוק הביניים

מערכת וואלה!

ענקית הסלולר הסינית וואווי חשפה היום (ה') במסיבת העיתונאים שלה בתערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין את 3MediaPad M - טאבלט הדגל החדש של החברה, עם סאונד איכותי וטכנולוגיית מולטימדיה. המכשיר פותח בשיתוף עם חברת Harman Kardon, המובילה העולמית בטכנולוגיית האודיו והבידור.

ל-MediaPad M3 מארז אלגנטי ללא תפר, מסך 8.4 אינץ' IPS המספק צבעים חיים ופרטים חדים יותר מאשר טבלטים קומפקטיים רבים אחרים. טכנולוגיית ClariVu3.0 של וואווי מספקת בהירות וחדות משופרות ומסננת אור כחול ומזיק על מנת להקל על העיניים. למוצר גוף דק מאלומיניום המשמש בתעשיית המטוסים ויחס צג-גוף עומד על 82 אחוזים. הוא מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו (לא העדכנית ביותר) וממשק UMEI 4.1 המוכר של וואווי, 4 גיגה זיכרון RAM והוא יוצע בשתי גרסאות - אחת של 32 גיגה לאחסון ואחת של 64 גיגה לאחסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MediaPad M3. וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

בלבו של הטאבלט נמצא שבב קירין 950 מתומן-ליבות של וואווי המאפשר צפייה בסרטוני HD ומשחקי תלת-ממד. פיצ'ר נוח נוסף הוא קורא טביעות האצבע המוכר והמוצלח של וואווי, המספק אבטחה ברמה גבוהה. לטאבלט סוללה בנפח 5,100 מיליאמפר-שעה המעניקה זמן שימוש ארוך, מצלמה של 8 מגה פיקסל ומשקלו 310 גרמים.

לדברי החברה, מהנדסי האקוסטיקה של Harman kadron ליטשו את מערכות האודיו של ה-MediaPad M3 והעניקו את אישורם לחוויית ההאזנה חסרת התקדים של ההתקן. בנוסף, AKG - חברה בת של Harman International המתמחה במיקרופונים ואוזניות, פיתחה את אוזניות מיוחדות לשימוש בטאבלט האוזניות מספקות את הצליל הטבעי שבזכותו התפרסמה AKG בנוסף להתאמה נוחה וביצועי אודיו עשירים ומהדהדים.

"השקת MediaPad M3 נשענת על הניסיון של Harman Kardon ועל טכנולוגיית הביצועים המובילים, וממציאה מחדש את האודיו שטבלט מסוגל לספק. ההתמקדות בהתפתחות המתמדת בתחומי האודיו והמולטימדיה מאפשרת לוואווי להגביה את הרף ולהמחיש את מחויבותה עבור כל אחת ואחד", אמר ריצ'רד יו, מנכ"ל וואווי.

מחירו של הטאבלט צפוי לעמוד על 349 יורו, ואילו הדגם המצויד ב-64 גיגה יעלה 449 יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לצלם ולשתף תמונות סלפי טובות יותר בכל תנאי התאורה. וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

הכירו את משפחת נובה

בנוסף השיקה ווואווי, שנתח השוק שלה בישראל צמח בשנתיים האחרונות מ-1.1 אחוזים ל-9 אחוזים, את סדרת הסמרטפונים החדשה Nova. הסדרה החדשה כוללת שני מכשירים: וואווי נובה ו-וואווי נובה פלוס. לשניהם מראה יוקרתי ומפרט לא רע עבור המשתמש הממוצע. מדובר במכשירי ביניים ולא בסדרת פרימיום, ומחירם צפוי להיות בהתאם.

לדגם הנובה מסך 5 אינץ' Full HD, בלבו שבב סנאפדרגון 625 של קוואלקום, 3 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל, מצלמה קדמית 8 מגה פיקסל ו-32 גיגה לאחסון פנימי. הוא מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו עליו מולבש ממשק UMEI 4.1 של וואווי. את כל העסק מניעה סוללה בנפח מכובד של 3,020 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם חיבור USB מסוג C.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעים להכיר, משפחת נובה./מערכת וואלה!, צילום מסך

דגם הפלוס גדול יותר עם מסך 5.5 אינץ' Full HD, וגם לו שבב סנאפדרגון 625 של קוואלקום, 32 גיגה לאחסון פנימי ו-3 גיגה זיכרון RAM. הוא מגיע גם עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וממשק UMEI 4.1 של וואווי. למצלמה האחורית שלו 16 מגה פיקסל ולקדמית 8 מגה פיקסל. הסוללה שלו גם חזקה יותר ונפחה 3,340 מיליאמפר-שעה.

המכשירים החדשים, לדברי וואווי, מאפשרים למשתמשים לצלם ולשתף תמונות סלפי טובות יותר בכל תנאי התאורה. הם כוללים כולל את מצב Make-up 2.0 ו-Beauty Mode 3.0 המיישמים אפקטים קוסמטיים ופילטרים מחליקי עור בכדי ליצור תמונות מחמיאות. בנוסף, בשני המכשירים יש מערכת ניהול סוללה שאמורה להאריך את זמן השימוש בין טעינות.

אחרי שהשיקו לפני כארבעה חודשים את ה-P9, עם תג מחיר תחרותי בקטגוריית הביניים, גם הנובה צפוי להגיע לישראל בקרוב, ומחירו יהיה דומה לזה של ה-P9, שזכה בהכרזה גם לשני צבעים חדשים: כחול ואדום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדום וכחול. וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully