וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ספורטיבי: משחק כדורעף במציאות מדומה שהוא בעצם הטרדה מינית

אילן גלר

1.9.2016 / 15:18

סימולטור של הטרדה מינית: משחק הכדורעף הזה כל כך סקסיסטי שלא ברור איך בכלל אישרו אותו. במשחק השחקן יכול לגעת וממש להטריד את שחקניות הכדורעף. הנערות אפילו מתלוננות על ההטרדה, אך כמובן שבעולם המציאות המדומה של המשחק אין להן כל אפשרות של ממש להתחמק

מערכת וואלה!

בחודש הבא צפויה סוני להשיק את ה-PlayStation VR, קסדת מציאות מדומה המתחברת לקונסולת הפלייסטיישן 4 הפופולרית. בין המשחקים שיוצעו למכירה לצד הקסדה, נמצאת גרסת ה-VR של משחק הכדורעף Dead or Alive Xtreme 3. המשחק הזה, שאינו משווק כלל במערב מחשש שייתפס כסקסיסטי מדי, מאפשר לשחקן לשלוט בנערות בלבוש מינימלי ואף "לטייל" בחוף בזמן שהן משחקות להנאתם.

אולם סרטון שעלה לאחרונה לרשת וזכה למאות אלפי צפיות חושף כי בגרסת המציאות המדומה, נשברים גבולות שאפילו הסדרה הזו עדיין לא חצתה. בסרטון ניתן לראות כי השחקן נוגע באופן ישיר בנערות, נצמד אליהן וסוקר את גופן הווירטואלי בחופשיות. הנערות אפילו מתלוננות על ההטרדה, אך כמובן שבעולם המציאות המדומה של המשחק אין להן כל אפשרות של ממש להתחמק.

בתגובות לסרטון התפתח, כצפוי, דיון סוער בין מגיבים הסבורים כי מודבר בשדרוג מתבקש וחוויה מרשימה, ובין אלו הסבורים כי מדובר במוצר ראוי לכל גנאי ולמעשה "סימולטור של הטרדה מינית". גם גרסת ה-VR של Dead or Alive Xtreme 3 לא תשווק באופן רשמי מחוץ ליפן, כך שעבור רוב המגיבים נותר הדיון תיאורטי בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סיפור בדקה משחק מציאות מדומה סקסיסטי הטרדה מינית. מערכת וואלה!
"סימולטור של הטרדה מינית"./מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully