וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2016: הסמארטפון, הטאבלט והשעון החכם שהכי אהבנו

6.9.2016 / 8:20

בניגוד לשנים קודמות, לא כל יצרניות המובייל הגדולות בחרו להשיק את מוצרי הדגל שלהם בתערוכת האלקטרוניקה הנערכת בברלין, אבל מבין הרבות שכן הכריזו על מוצרים חדשים בחרנו את שלושת המנצחים שלנו

מערכת וואלה!

(בסרטון: התרשמות ראשונית מוואווי נובה)

תערוכת האלקטרוניקה הגדולה ביותר באירופה IFA 2016 עדיין בעיצומה. כ-250,000 מבקרים ועיתונאים מכל העולם פוקדים את התערוכה כדי לראות ראשונים את החידושים הטכנולוגיים שמציגות בה חברות הטכנולוגיה והאלקטרוניקה השונות. השנה בחרו יצרניות הסלולר הגדולות, סמסונג ו-LG להשיק את מכשירי הדגל שלהם (הנוט 7 וה-V20) מחוץ ל-IFA אבל זה לא אומר שלא היו הכרזות מעניינות בתחום המובייל. כל ההשקות של החברות הגדולות התקיימו ביומיים מרוכזים לפני פתיחת התערוכה. רוב הסמארטפונים כוונו לשוק הביניים אך הטאבלטים והשעונים שהושקו הציגו לא מעט בשורות חדשות. אחרי שכיתתנו רגליים מהשקה להשקה ברחבי ברלין, הגיע הזמן לסכם את ההכרזות ולבחור את הזוכים שלנו בקטגוריות הסמארטפון, הטאבלט והשעון.

השעון החכם המנצח: Gear S3

כשהושק השעון החכם של אפל נראה היה ששוק השעונים החכמים עומד לפרוץ את גבולות הנישה ולהפוך את הסמארט ווטצ' למוצר פופולרי מאוד. במהרה גילו היצרניות כי זו הייתה הערכה מוגזמת ובאירוע השקת השעון החכם החדש שלה הצהירה סמסונג שלפי הנתונים שלה, מי שכנראה יקנה שעון חכם אלה אנשים שכבר יש להם שעון.

שתי חברות גדולות הכריזו על שעונים חכמים חדשים במסגרת התערוכה השנה, אסוס וסמסונג. אסוס הציגה את השעון העגול הראשון שלה עד היום, בעוד שסמסונג כבר מנוסה בתחום והכריזה על הדור השלישי של סדרת ה-Gear S. השעון החדש מגיע עם הרבה פוזה ומציע שני עיצובים לשני סגנונות חיים. דגם ה-Frontier מותאם, לדברי סמסונג, בעיקר לאנשים שאוהבים לחקור את העולם סביבם. המראה שלו מחוספס יותר והוא משלב בין עסקים לפנאי. העיצוב של דגם ה-Classic מנימליסטי יותר ואלגנטי. השעון כולל מסך AMOLED וזכוכית גורילה מסוג SR+ שנוצרה במיוחד להתקנים לבישים ומעניקה עמידות גבוהה בפני שריטות. מדובר בשימוש הראשון בזכוכית הזו במכשירים לבישים. הגרסה השניה, דגם ה-Frontier מגיע עם קישורית דור רביעי, כך שתוכלו להשאיר את הסמארטפון בבית ולהמשיך להיות מחוברים. לשעון מסך בגודל 1.13 אינץ' משוריין, ערכת השבבים Exynos של סמסונג הכוללת מעבד כפול-ליבה, 768 מגה זיכרון RAM ו-4 גיגה לאחסון. השיפור החשוב ביותר הוא בסוללה, המאפשרת שלושה עד ארבעה ימים של שימוש בטעינה אחת בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סמסונג גיר 3. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
שעון חכם למי שלא רגיל להסתובב עם שעון חכם./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

הסמארטפון המנצח: Huawei Nova Plus

החברות ZTE, וואווי וסוני הכריזו על סמארטפונים חדשים בימים המקדימים לתערוכה. סוני השיקה מכשיר דגל חדש שלטעמנו מהווה שכפול כמעט מדויק של קודמו. ZTE הציגו את ה-Axon 7 mini (עם המפרט הסביר) ו-וואווי הציגה שני סמארטפונים חדשים בשם נובה ונובה פלוס. המפרטים של וואווי ו-ZTE יחסית דומים אבל היתרון הולך לדגם הנובה פלוס בשל סוללה חזקה יותר, מסך גדול יותר ועיצוב הרבה יותר נקי ואלגנטי. בנוסף, המצלמה של הנובה הרשימה אותנו מאוד בזכות פוקוס מהיר במיוחד וצבעים חיים.

לנובה פלוס מסך 5.5 אינץ' Full HD, שבב סנאפדרגון 625 של קוואלקום, 32 גיגה לאחסון פנימי ו-3 גיגה זיכרון RAM. הוא מגיע גם עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וממשק UMEI 4.1 של וואווי. יש לו מצלמה האחורית שלו 16 מגה פיקסל וקדמית של 8 מגה פיקסל. נפחה של הסוללה 3,340 מיליאמפר-שעה והוא מציע פיצ'רים כמו צילום תמונות סלפי טובות בכל תנאי התאורה ומצבי Make-Up 2.0 ו-Beauty Mode 3.0. חשוב להדגיש כי לא מדובר במכשיר פרימיום, אבל ביחס למבחר שהוצג בתערוכה, הוא כנראה האטרקטיבי ביותר.

וואווי נובה. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
קצת חזק יותר מאחרים, ונראה הרבה יותר אלגנטי./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

הטאבלט המנצח: Lenovo Yoga Book

בקטגוריית הטאבלטים המבחר ב-IFA היה גם מצומצם יחסית ומכולם בלט במיוחד ה-Yoga Book של לנובו. הטאבלט 2 ב-1 כולל שני מסכי מגע - מסך מגע אחד בגודל 10.1 אינץ' IPS ומסך שני המשמש כמקלדת מגע. בלנובו סיפרו כי עבדו על הטאבלט במהלך שלוש השנים האחרונות והוא מחשב ה-2 ב-1 הדק והקל ביותר שקיים. בפנים ניתן למצוא מעבד אינטל מסדרת ה-Atom 5X, אחסון בנפח 64 גיגה, 4 גיגה זיכרון RAM והוא מיוצר משילוב של מגנזיום עם סגסוגת אלומיניום. כדי להבטיח את עמידותו נבדק הטאבלט במעבדה יותר מ-25,000 פעמים, לדברי החברה. בעוד שחברות רבות נשארו באזור הנוחות שלהן, בלנובו ניסו לפרוץ את הגבולות ולייצר מכשיר חדשני שעשוי להפוך ללהיט או לאסון. הטאבלט הזה, אגב, צפוי להגיע לישראל בחודש אוקטובר ולעלות 2,399 שקלים.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני מסכי מגע - כזה עוד לא ראינו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully