וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בטירוף: הדוגמנית הזו אמיתית או ממוחשבת?

אילן גלר

7.9.2016 / 8:33

עשרות אלפי גולשים עוקבים אחרי ליל מיקלה והנושא היחיד שמעסיק אותם זה האם היא דמות ממוחשבת או אישה אמיתית שעורכת את תמונותיה בצורה כזאת. מיקלה, או מפעילי העמוד, לא נותנים תשובה

צילום מסך

ליל מיקלה היא כוכבת עולה באינסטגרם, עם יותר מ-65,000 עוקבים ואלפי לייקים ושיתופים לכל צילום שהיא מעלה. יש רק בעיה אחת: המעריצים שלה כלל אינם יודעים אם אכן מדובר בדוגמנית אמיתית או יצירה ממוחשבת, ומנהלי החשבון לא מתכוונים לענות על השאלה או להגיב בכלל לתהיות העוקבים.

התוצאה היא דיון ארוך הנפרש תחת כל צילום, עם תיאוריות שונות ומשונות אותן המגיבים מציעים להסבר התופעה. חלקם משוכנעים כי ליל היא דמות וירטואלית לחלוטין הלקוחה ממשחק המחשב הפופולרי "סימס", ובאמצעות עריכה גרפית מולבשים עליה בגדים אמיתיים.

"היא לא יכולה להיות אמיתית, צבע העור שלה לא מתאים למאפייניה הפיזיים", פוסקת אחת המגיבות. מגיב נוסף טוען כי בחן את הצילומים במחשב, והגיע למסקנה כי מדובר בתמונות ערוכות ולא אמיתיות. מגיבים אחרים סבורים דווקא כי מדובר באדם אמיתי, אם כי הצילומים ללא ספק נערכו כך שיראה דומה מאוד לדמות ממוחשבת.

"היא מעצבת גרפית, היא עושה את זה בכוונה. יש שמועה שהיא קשורה איכשהו במשחק סימס 5", כתבה אחת המגיבות. "היא מתאפרת או עורכת את התמונות, היא ממש טובה בלגרום לעצמה להיראות כמו דמות מהסימס" נכתב בתגובה אחרת. מה שבטוח - קשה לדעת מה נכון רק מצפייה בתמונות אבל הניחוש שלנו זה שמדובר בדמות ממוחשבת לחלוטין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully