וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שקע אוזניות: אפל השיקה את "האייפון המתקדם ביותר אי פעם"

7.9.2016 / 23:53

למרות דלות החידושים, אפל הצליחה לעצב מחדש את המכשיר ומכריזה כי לאייפון 7 "המצלמה הטובה בשוק והמעבד המהיר ביותר בסמארטפון". המכשיר החדש עמיד למים ומוצע בצבעים חדשים. בנוסף חשפה החברה שני שעונים חכמים חדשים

צלמים זמניים מורשים

הסוף לשמועות ולהדלפות. אפל הכריזה הערב (ד) רשמית על אייפון 7 ואייפון 7 פלוס, מכשירי הדגל החדשים של החברה, או במילים שלהם: "האייפון הכי חזק עד היום". המכשירים נראים יחסית זהים לדור הקודם אך כוללים ליטושים בעיקר בפינות של המכשיר ומגיעים בצבעים חדשים.

באפל שיפרו את המצלמה, חיי הסוללה, המעבד ומיהרו להכריז שהאייפון החדש כולל את "המצלמה הטובה ביותר בשוק", שיש לו את חיי הסוללה הארוכים ביותר שהיו לאייפון אי-פעם ושהוא "כולל את המעבד המהיר ביותר שנמצא בסמארטפונים".

אייפון 7 מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (זהה לקודמו) עם שידרוג לא ברזולוציה אלא בצבעים, שכן הוא יציג מנעד רחב יותר של צבעים. הוא מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, לצילום בתנאי תאורה חשוכים, שכן הוא קולט 50 אחוזים יותר אור מהחיישן הקודם ובנוסף הוא כולל מייצב תמונה אופטי, שהיה עד כה רק בדגם הפלוס. גם נורית הפלאש שופרה והיא כוללת ארבע נורות לד. במכשיר החדש ניתן לייצא סרטונים ותמונות בפורמט RAW.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"האייפון המתקדם ביותר אי פעם"./מערכת וואלה!, צילום מסך

אייפון 7 פלוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', באותה רזולוציה ועם אותו שיפור במנעד הצבעים. בגבו חיישן מצלמה כפול, עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל וביחד הן מאפשרות צילום טלפוטו, אפשרות לבצע זום אופטי X2, והבשורה לחובבי הסלפי היא שהמצלמה הקדמית באייפון 7 וב-7 פלוס שודרגה למצלמת 7 מגה פיקסל.

שני האייפונים מצוידים בשבב A10 חדש, הכולל מעבד מרובע-ליבות, שלטענת אפל הוא המעבד המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים. המעבד מהיר ב-40 אחוזים מקודמו וצורך 66 אחוזים פחות סוללה. שני המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP67 (עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי).

לשני המכשירים רמקולים היקפיים, הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר. באפל נפרדו רשמית משקע האוזניות, שכן עכשיו חיבור האוזניות הרשמי יעשה באמצעות שקע ה-Lightning, אך אל דאגה - באפל צירפו לערכה מתאם מיוחד, שמאפשר לחבר אוזניות רגילות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמיד למים ואבק בתקן IP67./מערכת וואלה!, צילום מסך

באפל לא נפרדו רק משקע האוזניות אלא גם מכפתור הבית. בערך. המקש עדיין שם אך הוא מבוסס על מנגנון תחושה זהה למנגנון ה-Force Touch, הנמצא באייפון 6S. ניתן כעת לקבל התראות עבור הודעות ושיחות באמצעות רטט של המקש.

האייפונים יהיו זמינים בחנויות החל מ-16 בספטמבר. מחירו ההתחלתי של אייפון 7 בנפח 32 גיגה הוא 639 דולרים, והוא יהיה זמין גם בנפחים של 128 גיגה ו-256 גיגה. אייפון 7 פלוס בנפח 32 גיגה יעלה 769 דולרים והם יוצעו בצבעים JetBlack, שחור, זהב, כסוף, ו-ורוד זהוב.

לאור העובדה שבאפל נפרדו משקע האוזניות, החברה חשפה את ה-AirPods, האוזניות האלחוטיות הראשונות שאפל משיקה. הן כוללות שבב מיוחד שהחברה פיתחה, הנקרא W1, והן מספקות חיי סוללה של 5 שעות. הם מגיעות עם כיסוי שהוא למעשה סוללה ניידת, המאפשר האזנה של עד 24 שעות. באפל הציגו גם את הדור החדש לאוזניות Beats, ה-Solo 3, PowerBeats 3 ואוזניות חדשות ה-Beats X.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצלמה כפולה לאייפון 7 פלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הכול, אפל הצליחה להפתיע עם שדרוג לשעון החכם הנקרא Apple Watch Series 2. הוא כולל רכיב GPS מובנה ועמידות למים בעומק של עד 50 מטרים. בחברה סיפרו כי אחת מהבעיות שהן נתקלו היה לאטום את הרמקול ולכן פיתחו רמקול חדש שפולט את המים.

המסך בשעון בהיר יותר פי שניים ומגיע לרמת בהירות של 1000Nits. בלבו שבב S2 משופר, הכולל מעבד כפול-ליבה מהיר ב-50 אחוזים מקודמו. באפל הכריזו על שיתוף פעולה עם חברת נייקי וביחד יציעו גרסה נוספת של השעון הכוללת רצועה מיוחדת וקיצורי דרך לאפליקציות של נייקי.

מערכת ההפעלה iOS 10 תהיה זמינה בצורה רשמית החל מ-13 בספטמבר. מערכת ההפעלה כוללת שיפורים לעוזרת הדיגיטלית Siri, שדרוג למסך הנעילה ויכולת שליטה בהתראות ממסך הבית באמצעות ה-3D Touch, שידרוג לשירות ההודעות של החברה ועוד.

עדכון ראשון: 18:56

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיבור האוזניות הסטנדרטי אכן הוסר ובמקומו יש מתאם מסורבל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סאונד היקפי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
AirPods - אוזניות אלחוטיות ראשונות שאפל משיקה./מערכת וואלה!, צילום מסך

שידרנו לייב מהאירוע

20:05 - מתחילים. טים קוק עדיין לא על הבמה, כעת מתנגן סרטון שלו ביחד עם ג'יימס קורדן, מנחה תוכנית אירוח מיוחדת והם נראים ביחד באוטו שרים שיר של one republic.

מנכ"ל חברת חברת, טים קוק עלה על הבמה, לבוש באותם הבגדים מהסרטון. "ברוכים הבאים לסן פרנסיסקו. אני שמח שג'יימס הביא אותי לכאן בזמן". החדשות הראשונות יהיו עבור ה-Apple Music שכעת מונה 17 מיליון לקוחות בתשלום.

20:12 - עכשיו עוברים לאפסטור. באפל מסכמים 140 מיליארד הורדות עד כה, 500 אלף משחקים ואל הבמה עלה שיגרו מיאמוטו, האבא של סופר מריו, שמגיע גם לאפסטור.

20:19 - כעת באפל עוברים לחינוך, תחום שאפל מתמקדת בו בשנים האחרונות. החל מהסתיו הקרוב, אפל תחלק 114 מחשבים ואייפדים ותחבר את כיתות לימוד עם המוצרים שלה כמו אפל TV.

ועשינו לייב בלוג

20:24 - עת על הבמה סוסן פרסקוט, סגן נשיא לשיווק אפליקציות המדבר על העדכונים לתוכנות ה-Pages (מעבד התמלילים של החברה), Keynote (תוכנת המצגות) ו-Numbers (תואם אקסל). העדכון הראשון הוא שניתן יהיה לערוך את המסמכים בזמן אמת ביחד עם אנשים נוספים, בדומה למסמכים ב-Google Docs.

20:26 - וכעת טים קוק חוזר לבמה ומדבר על השעון, האם אפל תכריז על השעון החדש? טים מסכם את האפשרויות של השעון כמו התראות ישירות במסך השעון ומציין שזה השעון השני הכי נמכר בעולם אחרי רולקס.

20:27 - לבמה עלה ג'ף וויליאמס כדי לספר "מה הלאה" עם השעון של אפל. הוא סיכם את החידושים בגרסת ה-Watch OS 3.0 ויש גם בשורה לחובבי הפוקימון Go - המשחק החדש יגיע גם לאפל ווטצ'.

20:34 - ג'ון הנק, מייסד ניאנטיק, החברה שפיתחה את המשחק פוקימון גו עלה לבמה. כעת הוא מדגים איך המשחק עובד על השעון החדש.

20:36 - זה רשמי! יש שעון חדש. טים קוק חזר לבמה: "היום אני מתרגש להכריז על הדור החדש של ה-Apple Watch".

אם ציפיתם לשעון מעוגל צפויה לכם אכזבה מאחר ובמבט ראשוני מהבמה הוא נראה זהה לדור הקודם. הדור החדש נקרא Watch Series 2. "קראנו לו ככה אבל הוא הונדס מחדש לגמרי. בדור השני הוא עמיד להתזה של מים, כעת ניתן לשחות איתו". הוא מגיע עם עמידות למים בעומק של עד 50 מטרים.

20:39 - "אטמנו לגמרי את השעון. בשעון החדש פיתחנו רמקול חדש שמוציא את המים החוצה".

20:40 - "השעון החדש מגיע עם מעבד כפול ליבה שמספק ביצועים מהירים יותר ב-50 אחוזים. כרטיס גרפי עם ביצועים כפולים והוא מציע אפשרויות חדשות למפתחים ולמשתמשים".

20:42 - גם המסך שופר והבהירות עומדת על 1,000 ניטים, בהירות כפולה משל הדור הראשון. ישנה גם בשורה לספורטאים, כעת השעון מגיע עם GPS מובנה.

20:46 - השעון החדש מגיע מחומר מיוחד שהחברה עבדה עליו בזמן האחרון, לצד רצועות חדשות. "בשנה שעברה שיתפנו פעולה עם Hermes וייצרנו רצועות אלגנטיות וייחודיות, השנה אנחנו ממשיכים וגם ל-Watch series 2 יהיו רצועות דומות".

20:48 - טים קוק חושף כעת את שיתוף הפעולה עם חברת הספורט נייקי. "אנחנו עובדים איתם במשך עשור וכעת אני גאה להציג את השעון החדש בשיתוף עם החברה". השעון מגיע עם רצועה מיוחדת שנועדה לריצות.

20:54 - ועכשיו למחירים: ה-watch series 2 יעלה 369 דולרים. גם השעון הישן יזכה לעדכון של מעבד חדש ויהיה זמין לרכישה ב-269 דולרים. השעון יהיה זמין לרכישה מוקדמת ב-9 בספטמבר, ב-13 בספטמבר מערכת ה-Watch OS 3.0 תהיה זמינה להורדה וב-16 בספטמבר ניתן יהיה לרכוש אותו בחנויות.

20:59 - טים קוק: "מערכת ההפעלה המתקדמת ביותר דורשת את האייפון המתקדם ביותר והנה הוא".

20:59 - "זהו האייפון הטוב ביותר שייצרנו אי פעם. זה האייפון 7 ולמרות כל השמועות, גם דגם האייפון 7 הרגיל יקבל את שתי המצלמות בגבו. ש לו עיצוב מדהים".

21:00 - לבמה עולה ג'וני אייב, האחראי על עיצוב מוצרי אפל. "אנחנו כל כך נרגשים מהאייפון 7. הוא עושה את כל הדברים שאתם עושים מדי יום הרבה יותר טוב".

21:03 - לבמה עלה פיל שילר, אחראי על השיווק באפל: "האייפון מגיע בצבע שאנחנו קוראים לו ג'ט בלק".

האייפון החדש יגיע בצבעים: ג'ט בלק, שחור, זהב, כסוף, וכמובן רוז גולד.

כעת פיל שילר מדבר על כפתור הבית והשימושים שלו. "שינינו אותו וכעת הוא ניתן אפילו להתאמה. עשינו זאת בעבר עם האייפוד ולאחרונה גם במחשבי אפל עם ה-Force Touch וזהו משטח המגע הטוב ביותר שהיה במחשבים".

21:06 - בהתאם לשמועות, אייפון 7 חסין למים ואבק בתקן IP67 - עמידות למים עד עומק של מטר וחצי למשך חצי שעה.

21:08 - בשונה ממה שהוצג בסרטון, כעת אפל מציגה את החידושים למצלמה ונראה כי לאייפון 7 תהיה רק עדשה אחת עם חיישן של 12 מגה פיקסל, מייצב תמונה אופטי, חיישן גדול יותר, מפתח צמצם F1.8 ופלאש שכולל ארבע נורות לד.

21:13 - המצלמה החדשה של אייפון7 כוללת חיישן מהיר של 12 מגה פיקסל, מייצב תמונה אופטי, עדשה עם שישה אלמנטים ופלאש עם ארבע נורות לד.

באייפון 7 Plus שתי מצלמות של 12 מגה פיקסל כל אחת המאפשרות לעשות זום - בשילוב העדשות ומערכת ההפעלה, מה שמאפשר זום אופטי X2.

21:19 - באפל טוענים: "זו המצלמה הטובה ביותר שנמצאת בסמארטפונים כיום".

21:21 - כעת עוברים למסך. לאייפון 7 ולאייפון 7 פלוס מסך Retina HD שכולל בהירות גבוהה ב-25 אחוזים, מנעד רחב יותר של צבעים וניהול צבעים טוב יותר.

ולחידוש השישי: פיל שילר חזר לבמה להציג את השדרוג לרמקולים. האייפונים החדשים מגיעים עם ספיקר סטריאו הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר.

21:26 - עכשיו אפשר להיפרד מהאוזניות הקבועות שלכם בצורה רשמית: פיל שילר מספר כי הם עיצבו את חיבור ה-Lightning גם כדי שיעביר סאונד דיגיטלי. כדי לעזור עם הבשורה, הוא מציג אוזניות שכוללות תמיכה ב-Lightning כמו האוזניות החדשות ש-JBL השיקו לאחרונה. "אנחנו משנים את חיבור האוזניות ל-Lightning וכדי להמשיך להשתמש באוזניות רגילות, צירפנו מתאם".

21:29 - "יש לנו חזון לאיך חווית הסאונד תהיה וזה לוקח אותנו לחידוש השמיני. אנחנו שמחים להציג מוצר חדש של אפל הנקרא AirPods - אוזניות אלחוטיות ראשונות שהחברה משיקה".

האוזניות מגיעות ללא חוטים וניתן להשתמש באוזניה אחת לשיחות. האוזניות מגיעות עם צ'יפ מיוחד שהחברה פיתחה הנקרא W1, חיי סוללה של 5 שעות ועם כיסוי המאפשר הטענה של האוזניות והאזנה של עד 24 שעות.

לצד ה-AirPods, פיל שילר מציג את אוזניות ה-Beats Solo וה-PowerBeats מהדור השלישי.

21:36 - החידוש התשיעי הוא Apple Pay, שירות התשלומים, שכעת מגיע למדינות חדשות כמו יפן.

21:37 - החידוש העשירי הוא ביצועים. אפל שיפרה את הביצועים והאייפון החדש מגיע עם מעבד ה-A10, מרובע הליבות (2 ליבות לביצועים ו-2 לשימושים השוטפים). המעבד מהיר יותר ב-40 אחוזים מהמעבד הקודם.

גם הביצועים הגרפיים שופרו והמעבד מגיע עם ביצועים מהירים ב-50 אחוזים. הוא גם חסכוני יותר מקודמו. שילר גם טוען כי ה-A10 הוא השבב המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים.

21:44 - גם חיי הסוללה שופרו ולטענת אפל אייפון 7 הוא הדגם עם חיי הסוללה הארוכים ביותר שהיו עד כה. אייפון 7 מאפשר האזנה של עד 40 שעות למוזיקה אלחוטית ואייפון 7 פלוס מאפשר 60 שעות.

21:48 - אייפון 7 יעלה 649 דולרים לנפח 32 גיגה, ויהיה זמין גם בנפחים 128 גיגה ו-256 גיגה. אייפון 7 פלוס יעלה 769 דולרים ויגיע עם נפח התחלתי של 32 גיגה.

21:53 - זהו מסיימים. סיה עולה לבמה לשיר ולסכם את אירוע ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully