וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שקע אוזניות ועמיד למים: שיחקנו עם אייפון 7 החדש - זה מה שחשבנו

שי מזרחי, סן פרנסיסקו

8.9.2016 / 9:01

אפל שמרה על העיצוב הכללי של המכשיר אך הסירה את שקע האוזניות, הפכה את כפתור הבית לטאצ', הכריזה על צבעים חדשים וקבעה כי לאייפון 7 "המעבד המהיר ביותר בסמארטפון". בנוסף חשפה שעון חכם ואוזניות אלחוטיות ראשונות

צלמים זמניים מורשים

אחרי חודשים של ספקולציות והדלפות, אפל הכריזה אמש (ד') רשמית על אייפון 7 ואייפון 7 פלוס, מכשירי הדגל החדשים של החברה, או במילים שלהם: "האייפון הכי חזק עד היום". המכשירים נראים יחסית זהים לדור הקודם אך כוללים ליטושים בעיקר בפינות של המכשיר ומגיעים בצבעים חדשים.

במבט ראשון, אייפון 7 מושך תשומת לב, בעיקר בזכות הברק בציפוי האלומיניום הנותן תחושה של זכוכית מבריקה. מבחינה חיצונית, אייפון 7 מזכיר מאוד את קודמו, אייפון 6S. אחד השינויים המורגשים ביותר במכשיר, הוא כפתור הבית החדש. כפתור בית ברוב מכשירי הסמארטפון הקיימים בשוק כיום, הינו כפתיר לחיץ בעל מנגנון מכני, אך באייפון 7 הכפתור פועל בצורה שונה, ובמקום הכפתור שליווה את אפל מאז האייפון הראשון, שולב כפתור בית המעניק תגובת רטט בעת הפעלת לחץ. כפתורי בית מכניים כדוגמת אלו ששולבו במכשירים עד היום, הם כפתורים הנוטים להתקלקל בעיקר בגלל שחיקה והמעבר לכפתור טאצ' מבטל את הצורך להחליף את הלחצן.

המכשיר רץ חלק, גם כשהעמסנו עליו אפליקציות שונות, לא הורגש שהוא מתעייף או עובד לאט יותר. אפל שילבה במכשיר את מעבד ה-A10, שהיא מגדירה כמעבד החזק ביותר בשוק הסמארטפונים כיום. משימוש מהיר במכשיר אפשר להגיד שמדובר במכשיר חזק מאוד.

אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
אייפון 7 החדש - שיחקנו איתו קצת והתרשמנו לטובה./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

מלבד המכשיר החדש, יצא לי גם להתרשם מהאזניות החדשות המגיעות עם מחבר ה-Lightning ולא עם מחבר ה-3.5 מילימטר הקלאסי. כאמור, אפל הפסיקה לשלב את מחבר האזניות הקלאסי במה שהיא מגדירה כ"צעד אמיץ". הרעיון מאחורי המהלך, הוא לקבוע סגנון עבודה חדש בעזרת אזניות אלחוטיות, ולדברי אפל המהלך הזה חסך מספיק מקום כדי לשפר את המצלמה. כדי להקל על תהליך ההסתגלות, אפל שילבה בערכה של אייפון 7 מתאם לאוזניות רגילות.

באפל שיפרו את המצלמה, חיי הסוללה, המעבד ומיהרו להכריז שהאייפון החדש כולל כאמור את "המצלמה הטובה ביותר בשוק", שיש לו את חיי הסוללה הארוכים ביותר שהיו לאייפון אי-פעם ושהוא "כולל את המעבד המהיר ביותר שנמצא בסמארטפונים".

אייפון 7 מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' (זהה לקודמו) עם שידרוג לא ברזולוציה אלא בצבעים, שכן הוא יציג מנעד רחב יותר של צבעים. הוא מצויד במצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם F1.8, לצילום בתנאי תאורה חשוכים, שכן הוא קולט 50 אחוזים יותר אור מהחיישן הקודם ובנוסף הוא כולל מייצב תמונה אופטי, שהיה עד כה רק בדגם הפלוס. גם נורית הפלאש שופרה והיא כוללת ארבע נורות לד. במכשיר החדש ניתן לייצא סרטונים ותמונות בפורמט RAW.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון החדש עם אוזניות האיירפוד החדשות./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

אייפון 7 פלוס מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', באותה רזולוציה ועם אותו שיפור במנעד הצבעים. בגבו חיישן מצלמה כפול, עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל וביחד הן מאפשרות צילום טלפוטו, אפשרות לבצע זום אופטי X2, והבשורה לחובבי הסלפי היא שהמצלמה הקדמית באייפון 7 וב-7 פלוס שודרגה למצלמת 7 מגה פיקסל.

שני האייפונים מצוידים בשבב A10 חדש, הכולל מעבד מרובע-ליבות, שלטענת אפל הוא המעבד המהיר ביותר שנמצא כיום בסמארטפונים. המעבד מהיר ב-40 אחוזים מקודמו וצורך 66 אחוזים פחות סוללה. שני המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP67 (עד חצי שעה בעומק של מטר וחצי).

לשני המכשירים רמקולים היקפיים, הממוקמים בחלקו העליון והתחתון של המכשיר. באפל נפרדו רשמית משקע האוזניות, שכן עכשיו חיבור האוזניות הרשמי יעשה באמצעות שקע ה-Lightning, אך אל דאגה - באפל צירפו לערכה מתאם מיוחד, שמאפשר לחבר אוזניות רגילות.

האייפונים יהיו זמינים בחנויות החל מ-16 בספטמבר. מחירו ההתחלתי של אייפון 7 בנפח 32 גיגה הוא 639 דולרים, והוא יהיה זמין גם בנפחים של 128 גיגה ו-256 גיגה. אייפון 7 פלוס בנפח 32 גיגה יעלה 769 דולרים והם יוצעו בצבעים JetBlack, שחור, זהב, כסוף, ו-ורוד זהוב.

בישראל מיהרה רשת iStore להכריז כי מחיר אייפון 7 אצלם יעמוד על 3,649 שקלים ומעלה ועבור אייפון 7 פלוס תשלמו החל מ-4,249 שקלים.

אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
השעונים החכמים החדשים של אפל - גם היו בהשקה./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאם האוזניות שאפל מחלקת כדי להקל על המעבר לאוזניות Lightning./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully