וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן יותר, דק יותר, חזק יותר: סוני השיקה את פלייסטיישן 4 פרו

8.9.2016 / 11:01

הקונסולה החדשה מגיעה עם מעבד גרפי ומעבד מעודכנים, ולראשונה משתמשי פלייסטיישן יזכו לשחק ברזולוציית 4K עם תמיכה ב-HDR. עדיין לא ברור מתי פלייסטיישן 4 פרו יגיע לישראל

צילום מסך

(בסרטון: הדגמת המשחקים של סוני)

לפני שלוש שנים וחצי חשפה סוני את הדור הרביעי לקונסולת המשחקים פלייסטיישן, והציגה פריצת דרך בתחום. כעת, באותו המקום בניו יורק, חושפת החברה את הגרסה המשודרגת - פלייסטיישן 4 פרו. הקונסולה החדשה זכתה לעיצוב עיצוב דק יותר וקל מפלייסטיישן 4 הרגיל והיא תהיה זמינה לרכישה בחנויות החל מ-15 בספטמבר במחיר של 299.99 דולרים. המהנדסים בסוני הצליחו לייצר קונסולה קטנה יותר ב-30 אחוזים, קלה יותר ב-16 אחוזים וכעת היא צורכת 28 אחוזים פחות חשמל מהדגם הקודם.

הקונסולה החדשה מגיעה עם מעבד גרפי ומעבד מעודכנים, ולראשונה משתמשי פלייסטיישן יזכו לשחק ברזולוציית 4K עם תמיכה ב-HDR. מי שינסה להשתמש בפלייסטיישן 4 פרו גם בתור קורא תקליטורי בלו-ריי ב-4K יתאכזב לגלות שהוא יודע רק להריץ משחקים. בסוני ציינו שמשחקים שנראים מדהים כבר היום בפלייסטיישן 4, יראו הרבה יותר עשירים ומפורטים בקונסולה החדשה.

חלק מהמפתחים מעדכנים את המשחקים שלהם שכבר הושקו כדי שיתמכו בקונסולה החדשה וביכולות הגראפיות החדשות שהיא מציעה, בעוד שחלק מהמפתחים ישחררו עדכונים רק בהמשך, אם בכלל.

פלייסטיישן 4 פרו. יח״צ, צילום מסך
דק יותר, עם ביצועים טובים יותר. PS4 Pro./צילום מסך, יח״צ

לדוגמה, כבר עכשיו ניתן להוריד עדכון למשחקים כמו Uncharted 4 המאפשרים לנצל את רזולוציית ה-4K. גם אם אין לכם מסך התומך ברזולוציה הזאת, הקונסולה החדשה תביא עמה שיפורים ויזואליים המתבטאים בקצב פריימים גבוה יותר ותמונה יציבה יותר. "אם אתה גיימר שרוצה להיות בחזית הטכנולוגיה, ה-PS4 נועד עבורך", אמרו בסוני.

למרות שלא ניתן יהיה להשתמש בקונסולה לצפייה בסרטי 4K, בסוני כבר החלו לעבוד עם יצרניות תוכן כמו Netflix, יוטיוב ועוד, כדי לאפשר לשדר תכנים ברזולוציה גבוהה. בחברה ממהרים לציין כי לא יהיו הבדלים בתוכן בין PS4 לבין PS4 Pro והקונסולות יאפשרו גישה לאותם התכנים בדיוק. עדיין לא ברור מתי הקונסולה תגיע לישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully