וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג מסתורי חדש באייפון ממלא את רשימת אנשי הקשר בג'אנק

אילן גלר

9.9.2016 / 9:00

עשרות משתמשים מתלוננים על תקלה המוסיפה לרשימת אנשי הקשר, ללא שום הסבר, אנשי קשר חדשים בשם No Name. אפל לא מכירה רשמית בתקלה

צילום מסך

בתזמון גרוע למדי עבור אפל, דווקא בשבוע בו חושפת החברה לראשונה את מכשיר האייפון 7 החדש, מתלוננים עשרות משתמשים על באג מסתורי התוקף את מכשירי האייפון שלהם. לרשימת אנשי הקשר באייפון התווספו לפתע, ללא שום הסבר, כמה אנשי קשר חדשים הנושאים את השם No Name ("אין שם"). תחת הרישום לא מופיע כל פרט נוסף, כמו כתובת או מספר טלפון.

בהיעדר כל תגובה או התייחסות רשמית מצד אפל, נאלצים המשתמשים שנפגעו מהבאג להסתפק בתלונות בטוויטר ובפייסבוק. בפוסט אחד שצבר לא מעט עוקבים, מציע הכותב מתיו קונל תיאוריית קונספירציה מסקרנת: אפל דאגה ליצור את הבאג, כדי שאנשים ידברו עליו ולא על פרשיית המס והסרת חיבור האוזניות הסטנדרטי מהאייפון 7. "זה ממש קלאסי מצד אפל", הוא כתב, "למצוא את הדברים האלה כדי להסיח את דעתנו".

הסבר סביר יותר הוא כי מדובר בתקלת סנכרון רגעית בין שרתי iCloud, המספקים גיבוי לרשימת אנשי הקשר, ובין מכשירי האייפון שנפגעו מהבאג. בניגוד לקונספירציה, האינטרס של אפל בדיוק הפוך - החברה מעוניינת שהמשתמשים ידברו על מכשירי האייפון החדשים, ולא על שום דבר אחר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully