וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: רחפן עם טפרים ענקיים כמו של ציפור טרף

אילן גלר

15.9.2016 / 8:52

אין ברחפן שום מערכת חיישנים, שנועדה למנוע פגיעה בבני אדם, כך שהיצרן בונה על כך שהמפעיל יהיה אחראי מספיק שלא לסכן את העוברים והשבים

צילום מסך

חברת הטכנולוגיה היפנית ProDrone לא התכוונה להפחיד אף אחד עם הרחפן החדש שלה, ה-PD6B. הרחפן הזה מיועד להתחרות בשוק המשלוחים האוויריים המתפתח, כמו גם לבצע עבודות תחזוקה שונות, בעמודי תאורה לדוגמה. לצורך כך, צויד הרחפן המאסיבי שלהם בשני טפרים ענקיים ורבי-עוצמה, המאפשרים לו לאחוז בחבילות ובכלים שונים ולהניע אותם באוויר.

סרטון הווידאו, המדגים את יכולותיו של המוצר הזה, הצליח להפוך לוויראלי; אולי יעילותו מוטלת בספק אבל עבור גולשים רבים אין ספק כלל שמדובר באחד הרחפנים בעלי המראה הקטלני ביותר בשוק. הרושם הוא שה-PD6B מסוגל גם להסתער על מטרות מהאוויר ואז להרים אותן בקלילות, ממש כמו ציפור טרף.

אין ברחפן שום מערכת חיישנים, שנועדה למנוע פגיעה בבני אדם, כך שהיצרן בונה על כך שהמפעיל יהיה אחראי מספיק שלא לסכן את העוברים והשבים שלא לצורך. חבל שרוב הצופים מתמקדים בפוטנציאל ההרסני של הרחפן, שכן לצמד הטפרים יכולות טכניות מרשימות באמת שכמותן טרם ראינו.

ב-ProDrone טוענים כי הרחפן מסוגל לנחות ואז להחזיק את עצמו באמצעות הטפרים, וכך ניתן להפעיל אותו גם באזורים שאינם מישוריים ושאין בהם אזורי נחיתה נוחים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

רחפן ציפור טרף. צילום מסך
סליחה, יושבים פה?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully